Stort grattis! Sitter som en smäck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! Grattis och god jul på dig.
Skitfräck gammelryss ju. Så lite julig stämning på det.
Väldigt trevlig gammelryss, namn på den?
GMTn fick gå förra veckan och igår landade denna Tudor Pelagos. Fick ett infall att jag var tvungen att testa den. Några pm gick ut till de som jag sätt hade en och jag hade turen att Malm ville sälja sin!
Är riktigt nöjd med den hittills, trodde den skulle kännas lättare än vad den är och gillar verkligen finishen som titanet ger.
Vilken jävla tomte! Stort grattis, sjukt finaTomten kom tidigt här med, under förra veckan ramlade två nya fullset in till Rostern... Gillar dom mycket!
Tackar....har ändå bara varit medelsnällVilken jävla tomte! Stort grattis, sjukt fina
Bättre wristshots kommer i fredagstråden
Stort grattis! Saknar min gamla ibland.
En liten tidig julklapp till mig själv.
Det började med att jag inte kunde möta säljaren för en F2F deal, men det löst vi smidigt genom en förvaringsbox och swish.
Det låg en känsla av spänning att åka till en förvaringsbox för att hämta en klocka.
Så långt allt bra, letade runt efter rätt boxnummer. Knappade in koden. Där inne ligger något som ser ut som en klocka.
Nämligen en CWC G10 - issued från 1980.
Haha! Trodde först det var GMT:n du hade hämtat i en box. Det hade fan varit riktigt sjukt. Grattis till en fin klocka.
Trevligt så det förslår. Gratulerar till BLNR:n!
Julen kom tidigt
Longines Heritage Flagship
Nu ska jag bara ha tag i ett passande viklås till remmen sen är den biff
Wooooaaaa JÄTTEGRATTIS Uffe!! ingen dålig tur till hufvudstaden!Nytt försök..
Jag hade tänkt att jag skulle dra iväg en magnifik paketöppning idag men tiden räcker helt enkelt inte till, så det får räcka med några bilder från min fantastiska resa till Stockholm igår då två av mina julönskningar gick i uppfyllelse på samma gång: dels ynnesten att få bära en klocka som länge har varit en ouppnåelig dröm och dels möjligheten att kunna köpa den ny i Sveriges bästa klockbutik Tack Therese! Du satte guldkant på mitt klockköp! Tack ROB-1832 Och Tack andheg du gjorde det här möjligt! Jag är mycket tacksam! Slutligen vill jag också tacka jabla Af Sjodahl och Stene13 för glada tillrop och stöttning Fan vad grymma ni är!