Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt snygg. Enkel, klassisk och snygg.Tack! SPB143 är det
Det blev ett impulsköp idag. 5513 -89 Nos
Så då har man 2st i nyskick.
Vansinnigt skarp och snygg.
1, Hur gör man för att komma över en (två?) NOS??
2, Vågar man repa dessa skönheter eller blir de safe queens?
Hehe najs, en sån köpte jag som souvenir på Rhodos flygplats förra året. Jag gillar den, men den rycker armhår.Den här härliga klockan trillade in i brevlådan idag!
Lycka till och hoppas du blir nöjd den är fantastisk.
Haha shit! Du är galenDet blev ett impulsköp idag. 5513 -89 Nos
Sugen på en lrHaha shit! Du är galen
Så då ljög du eller så är den inte nos längre?Den kommer ursprungligen från en släkting. Men nu har jag äran att äga den. Vet inte varför den har legat bara. Det kommer inte bli en vardags klocka men jag kommer använda den
Den är så nära NOS den kan bli Jag har själv bara använt den hemma. Men jag fick erbjudande att köpa en i går som klistermärkena satt kvar på och var mer komplett så då kunde jag inte tacka nej.Så då ljög du eller så är den inte nos längre?
Gratulerar!Det blev ett impulsköp idag. 5513 -89 Nos
Det blev ett impulsköp idag. 5513 -89 Nos
Riktigt fin den där, gillar det olivfärgade bandet, stort grattis till en fin dinkaPaketöppning från igår.
Detta märke har funnits i mina tankar till och från under väldigt lång tid. Velat fram och tillbaka och oftast tänkt att det inte är något för mina tunna handleder. Men testar man inte så får man aldrig veta, så nu kör vi!
PAM111
Underbar klocka, vilken närvaro! Har nog aldrig känt mig så cool när jag gått till affären och handlat. Stor kontrast mot de 34mm jag vanligtvis bär. Får se om vi kommer överens
Har aldrig riktigt fastnat för bulova tyvärr men den där var riktigt snyggLite paketöppning idag, äntligen dags för en moonwatch!!
Ja det var inte en Omega Speedmaster Moonwatch, utan det blev en Bulova Lunar Pilot denna gång Satt oväntat bra trots dess skrämmande storlek på 45 mm
Tror de kommer att komma bra överens, nu fattas bara en dykare
GrattisMin första klocka kom idag, snacka om att man är i extas! Känns magiskt och är sjukt nöjd, nästa blir definitivt en 41mm dock!
Grattis till ny klockaHämtade ut paket igår, min första Breitling Aerospace Avantage, ”Tuxedo dial”.
Hämtade ut paket igår, min första Breitling Aerospace Avantage, ”Tuxedo dial”.
Grattis till ny klocka
riktigt snygg, grattis!