Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Grattis till GW-5000!
Seiko TT day date, vad är det för ref? Aldrig sett någon liknande. Kan man också få en bättre bild på ana-digi?
Hjärnprutt. Såklart DW-5600.Tackar, men det är en DW-5600C-9CV från 1990
Referensen på Seiko Day/Date är 5Y23-8A69 och gällande ana-digin så är den nere i verkstaden då det gamla batteriet hade läckt
Mäktigt! Först på forumet också eller? Grattis!Så där, första från Krons, Cermit 126610LV Submariner date 41. Vilken härlig känsla!
Tack,Mäktigt! Först på forumet också eller? Grattis!
Så där, första från Krons, Cermit 126610LV Submariner date 41. Vilken härlig känsla!
Magiskt, köpte min för 90 kr i Singapore för ett par år sedan och den används fortfarande flitigt!Hämtade precis ut den legendariska Casio F-91W, aka terroristklockan. Utmanar direkt seamastern om handledstid.
Hjärnprutt. Såklart DW-5600.
Är det Great Wave på tavlan på ana-digi?
Är nog världens mest prisvärda klockaMagiskt, köpte min för 90 kr i Singapore för ett par år sedan och den används fortfarande flitigt!
Haha, det är inte helt olikt, och det hade lätt kunnat vara en super rare LE.Great wave of batteriläckage
Ja, egentligen annorlunda. Får tas ur minnet. Har haft en 5-siffrig Sub och en 6-siffrig Gmt. Maxicaset var för stort och klumpigt och vasst.Mycket bra - stort grattis!
Hur bärs den nya boetten? Mer likt en 5-siffrig än en 6-siffrig?
Grattis, riktigt snygg! 39mm?Min första klocka kom idag, snacka om att man är i extas! Känns magiskt och är sjukt nöjd, nästa blir definitivt en 41mm dock!
Haha, det är inte helt olikt, och det hade lätt kunnat vara en super rare LE.
Grattis! Vill bestämt tro att det är samma ex som varit hos mig en tid.Öppningar är alltid roliga! Transporterades direkt från ryggan så ingen bild värd från den öppningen. Men här kommer svarta lådan
Och i den har vi en IWC Aquatimer 329003!
Inte alls omöjligt! Den är mycket bra!Grattis! Vill bestämt tro att det är samma ex som varit hos mig en tid.
Fina bilder och trevlig klocka. Länken ser dock lite märklig ut. Ålderns höst kanske.Fångade en årsklocka
Grattis igen kompisSå där, första från Krons, Cermit 126610LV Submariner date 41. Vilken härlig känsla!
Boetten är superfin. Länken likaså. Vad ser du som inte jag ser?Fina bilder och trevlig klocka. Skicket på boetten ser bra ut. Länken ser dock lite märklig ut. Ålderns höst kanske.
Boetten är superfin. Länken likaså. Vad ser du som inte jag ser?
Jaha. Det är bara bilden
Även precis under ändlänken. Hade Oyster på min så har inte en aning om det ska vara så. Fångade dock min uppmärksamhet.
Därja. Ser tight ut.Jaha. Det är bara bilden