Hämtade ut paket igår, min första Breitling Aerospace Avantage, ”Tuxedo dial”.
Om jag någon gång släpper min UTC blir det en sådan du köpt, mycket fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hämtade ut paket igår, min första Breitling Aerospace Avantage, ”Tuxedo dial”.
Blingigaste videon jag sett på länge. Tavlan, guldet, musiken.Köpte en ny winder från IFL watches som ni säkert har stött på här på forumet.
Mycket trevlig pjäs, jag brukar inte recensera saker eller lämna betyg, men min kusin som bor utomlands är intresserad så jag gjorde en film till honom, om ni går i köptankar så hittar ni min budget unboxing här:
( gjord med mobilen)
Så att han skulle få en IRL känsla, supertyst och lätt att balansera klockan, rekommenderas till er som går och funderar
Om ni har frågor så är det bara att fråga, dem gör grymma klockställ också, kvalité.
Finns i lager igen!
Redo att sälja din prebond till mig nu då?Har länge haft en lågintensiv frustration över bristen på en klocka som ”daily wear”.
Ville ha en dykare som inte var för dyr. Länge haft min Omega Seamaster Pre Bond som vardagsklocka men saknade det mekaniska.
Men nu så! Nu är jag nöjd! För tillfället.
Baltic Aquascaphe Steel!
Klickade även hem lite natoband som lyckades komma samtidigt
Jag har tidigare haft en Baltic Aquascaphe Blue Gilt men trivdes inte helt med den. Jag uppfattade tavlan som lite för mörk. Vid starkt dagsljus såg den fantastisk ut men så fort ljuset blev svagare sög den in ljuset och blev för mörk för min smak.
Första intrycket av Steel-varianten är superbra och jag upplever inte samma sak med denna.
Trevligt fredag på er!
//ET
Redo att sälja din prebond till mig nu då?
Det tycker jag!Till rätt pris så kanske ja Jag har faktiskt funderat på att sälja den. Låt oss starta en konversation för att diskutera saken.
Om jag någon gång släpper min UTC blir det en sådan du köpt, mycket fin
Grattis och bra val av klocka! Helt rätt!Min första klockrelaterade paketöppning. Hamnade på KS första gången för att jag sökte på något som ledde till Lifestyle-sektionen. Lurkade runt rätt länge innan jag började få upp ögonen för alla fina klockor och kunde inte låta bli att bli mer och mer intresserad. Från början var det Sjöö Sandström som jag fastnade för men när jag började läsa i Speedmaster-tråden fascinerades jag av klockan. Historiken och ikonstatusen. Coolt utseende och anonym (långt från blingbling) för alla som inte har ett klockintresse. Kronograf, funkar till allt jag kan tänka mig att klä mig i på jobbet. Kommer kunna ha den till allt utom de allra mest formella tillfällena, de tuffaste renoveringsprojekten och kommer lämna den hemma när familjen åker till stranden.
Tog ett tag att övertala mig själv att det var rimligt att lägga så mycket pengar på en klocka (mycket pengar för mig iaf) som tidigare haft en träningsklocka och en Armani . När det väl var gjort började den riktigt hårda förhandlingsrundan, sambon garvade högt första gången jag förde idén på tal. Att klockan fungerar i rymden bet liksom inte För att göra en lång historia kort insåg hon efter ett tag hur roligt jag skulle tycka att det var och "godkände" inköpet. Fint tycker jag, även om man själv inte förstår kan man inse att det är viktigt för någon annan. Hon vill såklart att jag ska vara glad. Är lyckligt lottad med en sådan livskamrat!
Idag kom paketet och jäklar va roligt det var att öppna! Antar att det är en av de vanligaste klockorna i den här tråden och många är säkert rejält trötta på att se liknande bilder men för mig är det stort och jag gillar stämningen på det här forumet och bidrar gärna om någon kanske ändå uppskattar att läsa om min paketöppning.
Ytterembalaget.
Pulsen höjs något..
Jag har köpt en sjöhästlåda
Hello there, låda med spännen.
Japp, det var en klocka i lådan. Och lite annat.
Mitt livs första wristshot
Avplastad.
Hoho, spaghettiarmar. Får korta länken något
Och avslutningsvis en bild på ett kort/teckning jag fick av min dotter när jag fyllde år. Det var under en intensiv period i min övertalningskampanj med sambon, tydligen hade den uppmärksammats även på andra håll
Grattis och bra val av klocka! Helt rätt!
SnyggtKöpte en ny winder från IFL watches som ni säkert har stött på här på forumet.
Mycket trevlig pjäs, jag brukar inte recensera saker eller lämna betyg, men min kusin som bor utomlands är intresserad så jag gjorde en film till honom, om ni går i köptankar så hittar ni min budget unboxing här:
( gjord med mobilen)
Så att han skulle få en IRL känsla, supertyst och lätt att balansera klockan, rekommenderas till er som går och funderar
Om ni har frågor så är det bara att fråga, dem gör grymma klockställ också, kvalité.
Finns i lager igen!
En klocka värd namnet inhandlades idag via forumet
Jag undrar vad det är som ingår i boxen? Och vad är det för medaljong på utsidan av boxen och sen inne till höger i boxen?
Riktigt snyggDen är här!!!
Trodde nog aldrig att jag skulle köpa en klocka med aktivitetsfunktioner men så dök den här upp till ett bra pris (ny). Varför inte testa, designen kan jag leva med.
Grattis! Var själv rätt sugen på just den men tyckte inte det var läge just nu.Hämtade ut paket igår, min första Breitling Aerospace Avantage, ”Tuxedo dial”.
Grattis! Var själv rätt sugen på just den men tyckte inte det var läge just nu.
Blev tillslut med en MR-G! Perfektion i mina ögon .
Gratulerar !
Den heter World Timer Roché. Deras tagline är "British design, Swiss made"Snygg klocka . Får ta och läsa lite om märket, vad heter din modell?
Spännande, nu vill vi ju se vad som är i!!Ett stort paket från Japan har kommit
Kul! Grattis till GW-5000!Massa små paket att öppna
Så där ja, en liten hoard japanskt mögel. Nu blir det dags för lite batteribyten samt rengöring