Ett par... btw, har säkert missat. Men är det någon som haft paketöppning på stål Daytona? - hur länge fick du vänta i så fall?Ja hur många är du uppe i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett par... btw, har säkert missat. Men är det någon som haft paketöppning på stål Daytona? - hur länge fick du vänta i så fall?Ja hur många är du uppe i?
Sanslöst fin speedmaster. Känns som jag går i dina klockfotspår haha. Det blir garanterat en speedmaster någon gång framöver...Okej nyligen hade jag paketöppning av Bulova Moonwatch, men nu blir det ännu bättre! Vilken box, (men jäkligt otymplig) och framförallt vilken klocka! Som jag längtat efter detta ögonblick, nu hittar ni mig i Speedmaster-tråden framöver Rätt nöjd med min mekaniska no-date duo
Är riktigt nöjd med den! Haha ja men det får du mer än gärna göra, betyder ju att du har bra smak Köp min Chronolink härnäst vet jag!Sanslöst fin speedmaster. Känns som jag går i dina klockfotspår haha. Det blir garanterat en speedmaster någon gång framöver...
Haha ja det måste det väl betyda. Sakta i backarna, har redan spräckt min klockbudget med råge i år. Och frugan hade sparkat ut mig om jag kom hem med en ny rackare.Är riktigt nöjd med den! Haha ja men det får du mer än gärna göra, betyder ju att du har bra smak Köp min Chronolink härnäst vet jag!
Sjukt snygg! Grattis!
1.
2.
3
Är det någon väntetid på den där?
1.
2.
3
Jag väntade på ”hulk” men den försvann 2020 så det blev denna automatiskt. Väntat ett år kanske? Som med de flesta sport stålÄr det någon väntetid på den där?
Roligt val som första G, blå boett är udda men fint!Inte tagit någon bild på själva öppningen men blev en sån här tuff spontanare idag, min första G-Shock
Roligt val som första G, blå boett är udda men fint!
Den länken ser ut som en fröjd för handleden.Paket I dag med..
Kan inte sluta le så Jäklars fin SCVS001 Pre Sarb Nos älskar detaljerna och Finnish vägt mot peng.
Stort grattis
1.
2.
3
Svårt och avgöra färgen på tavlan, vet du vad den kallas eller har du modellnr?Paket idag
Vad kan det vara?
svenskt? Spännande.
låda i låda...
hejsan!
får se hur den sitter när jag hunnit hem och kortat länken! Skönt att vara tillbaka på mindre klockor, det är helt enkelt min grej.
Stort grattis, förstår känslan!Har knappt hunnit smälta det än men blev tidigare i veckan stolt ägare till den klocka som fick in mig i denna kostsamma hobby för 7 år sedan.
Trodde väl aldrig att jag skulle få äga den själv men nu i veckan blev det verklighet! Sjukt glad över denna möjlighet!
Denna är här för att stanna!
sjukt snygg! helt missat dennaIdag kom den min första Sinn.
104St Sa A B E Limited Edition 1/1000
Fick ett mycket gott intryck genast och sitter väldigt skönt.
Kommer nog köra på sista bandet ett beige canvas från @Feskarn till att börja med.
Wow, riktigt fin!! GrattisOkej nyligen hade jag paketöppning av Bulova Moonwatch, men nu blir det ännu bättre! Vilken box, (men jäkligt otymplig) och framförallt vilken klocka! Som jag längtat efter detta ögonblick, nu hittar ni mig i Speedmaster-tråden framöver Rätt nöjd med min mekaniska no-date duo
Riktigt fin! Är detta en DolceVita?Kom ett paket......
Mycket nöjd!
Ja, det stämmer, Longines DolceVita L5.757.4.71.0Riktigt fin! Är detta en DolceVita?
Fantastisk tavla. Hur blir den i dagsljus?Nytt in igen!
Är inte något superstort fan av nato men det där tycker jag ser riktigt snyggt ut!Blev ett impulsköp från omega igår, 27 timmar senare knackar DHL på dörren, den leveranstiden var jag inte beredd på från Schweiz.
Blev ett Nato och ett bandverktyg, väldigt imponerande kvalitet på bandet, men till priset det kostar så förväntade jag mig inget annat.
Väl på klockan så är jag dock inte helt såld, men ett kul band att varva länk och gummiband med blir det iallafall