Riktigt snygg vad ligger listpriset på?
32500:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg vad ligger listpriset på?
Jo, 10 års garanti och 10 års serviceintervall.Grattis till fin klocka! 5 dygns PR är nice. Och kör inte Oris med 10 års garanti också?
Låter efterlängtad, Grattis!Har knappt hunnit smälta det än men blev tidigare i veckan stolt ägare till den klocka som fick in mig i denna kostsamma hobby för 7 år sedan.
Trodde väl aldrig att jag skulle få äga den själv men nu i veckan blev det verklighet! Sjukt glad över denna möjlighet!
Denna är här för att stanna!
Stort grattis!Har viljat ha en Tudor BB Heritage M79230N i flera år men andra köpa har kommit mellan.
Nu fann jag denna i mint skick och slog till.
TackStort grattis!
clean lådaHar knappt hunnit smälta det än men blev tidigare i veckan stolt ägare till den klocka som fick in mig i denna kostsamma hobby för 7 år sedan.
Trodde väl aldrig att jag skulle få äga den själv men nu i veckan blev det verklighet! Sjukt glad över denna möjlighet!
Denna är här för att stanna!
Snygg , grymt med lite tyska klockorKöpte denna på Franks Ur igår! Är väldigt nöjd
Grattis till en fin klocka!Paket idag
Vad kan det vara?
svenskt? Spännande.
låda i låda...
hejsan!
får se hur den sitter när jag hunnit hem och kortat länken! Skönt att vara tillbaka på mindre klockor, det är helt enkelt min grej.
Mycket bättre länk till den klockan än oyster, och skönt att slippa det fula typsnittet på "automatic". Grattis!Paket I dag med..
Kan inte sluta le så Jäklars fin SCVS001 Pre Sarb Nos älskar detaljerna och Finnish vägt mot peng.
Absolut fin länk men tyvärr saknas 2 extralänkar som är beställda.Mycket bättre länk till den klockan än oyster, och skönt att slippa det fula typsnittet på "automatic". Grattis!
Den där är riktigt bra! Prisvärd också! Grattis!Paket idag
Vad kan det vara?
svenskt? Spännande.
låda i låda...
hejsan!
får se hur den sitter när jag hunnit hem och kortat länken! Skönt att vara tillbaka på mindre klockor, det är helt enkelt min grej.
Mycket fin, grattis!En ny Seiko SPB149
Nice! Grattis!
1.
2.
3
Tack, hur många Rolex måste man köpa innan man kom till dennaNice! Grattis!
Ja hur många är du uppe i?Tack, hur många Rolex måste man köpa innan man kom till denna