Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grå sunburst växer på mig...Lunchrast och paketöppning.
En SPB143 alltså. Känns bra.
Ja, den är inte dum. Överhuvudtaget är tavlan finare i verkligheten än vad jag trott, baserat på bilder.Grå sunburst växer på mig...
Satt ju dock som en käftsmäll på din handled med 34mmIdag blev det en klocka jag funderat ett tag på, men varit tveksam till 34mm på en modern klocka
Skippar bilder på öppning då alla sett en grön låda
Gillar verkligen nya tavlan och att de minskat länken till 18mm
34mm är perfekt på en oyster!Idag blev det en klocka jag funderat ett tag på, men varit tveksam till 34mm på en modern klocka
Skippar bilder på öppning då alla sett en grön låda
Gillar verkligen nya tavlan och att de minskat länken till 18mm
Schysst TT!Nytt för idag!
Nytt för idag!
Riktigt läcker! Precis det är nya Chronomaten.Den där är riktigt fin, gillar länken!
Visst är det där den nya Chronomaten?
Lyckas fått hem den redan ?Svårfotat i höstmörkret
Jo hämtade ut den idagLyckas fått hem den redan ?
Fler bilder tackJo hämtade ut den idag
Nytt för idag!
I
Håller med. Otroligt cleant och kul att variera sig juÄr inte något superstort fan av nato men det där tycker jag ser riktigt snyggt ut!
Blev ett impulsköp från omega igår, 27 timmar senare knackar DHL på dörren, den leveranstiden var jag inte beredd på från Schweiz.
Blev ett Nato och ett bandverktyg, väldigt imponerande kvalitet på bandet, men till priset det kostar så förväntade jag mig inget annat.
Väl på klockan så är jag dock inte helt såld, men ett kul band att varva länk och gummiband med blir det iallafall
Var det intullning och moms på den?
Du betalar nog svensk moms i samband med köpet.Nej det var det inte, betalningen gjordes till swatch group nordic men paketet skickades från Schweiz.
Antar att dom kommer runt tull och moms på det viset men det är bara min gissning
Vilken klocka!! Stort grattis, är riktigt avundsjuk måste jag erkännaEtt nytt märke för mig och inte vad som helst utan en vacker Jaeger LeCoultre.
Man får tacka..väldigt nöjdVilken klocka!! Stort grattis, är riktigt avundsjuk måste jag erkänna
Mycket elegant, grattis!!Ett nytt märke för mig och inte vad som helst utan en vacker Jaeger LeCoultre.
Snygg grattisHere we go again, denna gången blev det en Oris med nya Calibre 400 verket.
Inköpt hos Magnussons Ur i göteborg