Cermit, ja. Riktigt bra! GrattisNågra minuter in i ägarskapet, vi bekantar oss. Rykande färska Hulk 2020...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cermit, ja. Riktigt bra! GrattisNågra minuter in i ägarskapet, vi bekantar oss. Rykande färska Hulk 2020...
Blev en bra fredag det här!
Watchco? Mycket trevliga dom där, grattis!
Måste få fråga, smalnar stållänken av likt tidigare modeller? Har inte riktigt fått grepp om det. I övrigt när väldigt stilig klocka och i mitt tycke estetiskt snyggare än sin föregångare.Några minuter in i ägarskapet, vi bekantar oss. Rykande färska Hulk 2020...
Måste få fråga, smalnar stållänken av likt tidigare modeller? Har inte riktigt fått grepp om det. I övrigt när väldigt stilig klocka och i mitt tycke estetiskt snyggare än sin föregångare.
Stort grattis! Är egentligen inget fan av Panerai men wow, denna var grym Njut av din nya klocka!Har redan outat klockan lite överallt men paketöppning är ju kul ändå.
Var i Stockholm i helgen och hamnade hos Krons.
Väldigt oplanerat hamnade jag till slut med en Panerai 764.
Tittade egentligen i en lite lägre prisklass men efter lite velande och en snabb försäljning av min Speedmaster ökade budgeten helt plötsligt till något som jag tyckte var riktigt, riktigt roligt.
44mm titanboett, flyback kronograf, badvänlig. 3 dagars powerreserve, sandwichdial.
Trevlig detalj som jag inte visste innan är att en vit visare döljer sig under den blå kronografsekundvisaren, den visar kronograf minuter.
Tack till @KRONS och @Ernesto för ni orkade med mig
Lite bilder...
Detta är min duo just nu som jag tänker ska hänga med ett tag.
Stort grattis! Men vad är det för extravisare under den blåa?Har redan outat klockan lite överallt men paketöppning är ju kul ändå.
Tittade egentligen i en lite lägre prisklass men efter lite velande och en snabb försäljning av min Speedmaster ökade budgeten helt plötsligt till något som jag tyckte var riktigt, riktigt roligt.
44mm titanboett, flyback kronograf, badvänlig. 3 dagars powerreserve, sandwichdial.
Trevlig detalj som jag inte visste innan är att en vit visare döljer sig under den blå kronografsekundvisaren, den visar kronograf minuter.
Lite bilder...
Stort grattis! Men vad är det för extravisare under den blåa?
Gjumt bja!! Jiktigt jäkla bja!!Har redan outat klockan lite överallt men paketöppning är ju kul ändå.
Lite bilder...
Fick hem min första Casio G-Shock idag. Första intrycken är klart positiva. Återstår att se om den blir min nya beater...
Stilig!Fick hem ett efterlängtat paket från England idag
Cartier Pasha GMT, 35mm.
Riktigt nöjd med första mötet
Tackar!Stilig!
Min klocka väntade på mig efter en lång arbetsdag (14h), här kommer härligheten
Grattis! Mycket braHere we go again, denna gången blev det en Oris med nya Calibre 400 verket.
Inköpt hos Magnussons Ur i göteborg
Grymt! Grattis till en riktigt bra modell som nu har blivit ännu bättreHere we go again, denna gången blev det en Oris med nya Calibre 400 verket.
Stort grattis! Fin den där, har sneglat på den själv.Here we go again, denna gången blev det en Oris med nya Calibre 400 verket.
Here we go again, denna gången blev det en Oris med nya Calibre 400 verket.
Stort grattis! Riktigt fin!Har knappt hunnit smälta det än men blev tidigare i veckan stolt ägare till den klocka som fick in mig i denna kostsamma hobby för 7 år sedan.
Trodde väl aldrig att jag skulle få äga den själv men nu i veckan blev det verklighet! Sjukt glad över denna möjlighet!
Denna är här för att stanna!