Schirmlund
Basic
Tjusigt Ceddan, hårt med svart!Blev med Seiko SPB125J1 idag! Köpt via forumet! Utomordentligt snygg Beater i mitt tycke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt Ceddan, hårt med svart!Blev med Seiko SPB125J1 idag! Köpt via forumet! Utomordentligt snygg Beater i mitt tycke
Det blir ju lite stealth över det hela! Hittat det du letar efter ?Tjusigt Ceddan, hårt med svart!
Letandet fortgår sedan alldeles för längeDet blir ju lite stealth över det hela! Hittat det du letar efter ?
Tack snälla! Det är Pilot Cronograph Le Petite Prince, IW377714.Snygg! Vad är det för referens/modell?
Klassisk design med moderna och egna drag. Snyggt med rättvänt datum kl. 4, det är inte ofta man ser.Lite nytt i helgen! Aldrig ägt en Glycine förut så det här är lite extra kul.
Håller helt klart med. Stort grattis!Blev med Seiko SPB125J1 idag! Köpt via forumet! Utomordentligt snygg Beater i mitt tycke
Tack! Väldigt trevligt första dygn med den! Speedyn har fått vilaHåller helt klart med. Stort grattis!
Bra paket!!!Idag kom det ett paket med röd tejp på!
Hahaha! Tack!Bra paket!!!
Vem var din secret santa tro?
Wow riktigt cool!!Färskt inkommet från London, Enicar Sherpa Super-Jet från 1967 i underbart härligt originalskick.
Monterade på ett Enicar original BOR som jag hade sedan tidigare och ställde tid och datum:
Underbar klocka att bära och supermodern med sina 40 mm utan kronorna.
Värsta Kinder-ägget med 3 i 1, en pilotklocka med GMT, en dykare till 200 m och ett kostymur!
Färskt inkommet från London, Enicar Sherpa Super-Jet från 1967 i underbart härligt originalskick.
Monterade på ett Enicar original BOR som jag hade sedan tidigare och ställde tid och datum:
Värsta Kinder-ägget med 3 i 1, en pilotklocka med GMT, en dykare till 200 m och ett kostymur!
Måste erkänna att detta är första gången som jag faktiskt är riktigt avis på en av alla dinna Enicars Denna var grym, så stort grattis till nyförvärvet!Färskt inkommet från London, Enicar Sherpa Super-Jet från 1967 i underbart härligt originalskick.
Bugar & bockar!Wow riktigt cool!!
Tack! Vad roligt att vi är flera som gillar den!Mönstringen på GMT-visaren gör ju att den ser väldigt annorlunda ut på bild. Snyggt
Vah, det finns ju massor med snygga Enicar-klockor i min samling!Måste erkänna att detta är första gången som jag faktiskt är riktigt avis på en av alla dinna Enicars Denna var grym, så stort grattis till nyförvärvet!
Idag var dagen! Ny bratte!
Men inte vilken som helst... utan en fullset...
Chronomat Airborne 41mm. Ref ab0144.
Sitter som en smäck efter att @ERIKSON URHANDEL justerat länken lite.
Första wrist-shoten:
Tack! Den är mycket bra!Grattis! Denna hade jag också siktet på tidigare. Blev dessvärre inte den men riktigt fin Bratte
Tjena.Supernöjd!!
Köpstopp kan väl inte gälla julklapp?Fick hem denna sköning idag, blir en Julklapp åt mig trots köpstopp