Ser ut som en Seagull 1963.Tjena.
Vad är det för märke?
Mvh-Johannes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en Seagull 1963.Tjena.
Vad är det för märke?
Mvh-Johannes
Stämmer bra det! Köpte och sålde för cirka 6 år sedan haha!Ser ut som en Seagull 1963.
Än har du många år kvar som du kan leka Bond. Daniel Craig slutade ju leka Bond när han var 50+ Skämt åsido, grattis till en grym klocka, såg ut att vara i ett riktigt fint skick dessutom!Mitt namn är Bond, 32 årig statlig tjänsteman som vill leka Bond
Tack @ERIKSON URHANDEL för ett trevligt köp och en supersnabb leverans !
Du kanske skulle slagit till på en klocka av samma märke
Än har du många år kvar som du kan leka Bond. Daniel Craig slutade ju leka Bond när han var 50+ Skämt åsido, grattis till en grym klocka, såg ut att vara i ett riktigt fint skick dessutom!
Jag kikade faktiskt efter klockorna men de fanns tyvärr inte i den butiken jag befann mig i... Misstänker att det är väntelista som gäller på dessa exklusiva modeller Hade gärna bjudit forumet på en wristroll av en LIDL Batman annarsDu kanske skulle slagit till på en klocka av samma märke
Grattis! Erikson Urhandel pre-owned? Har de så fina pjäser där?! Skicket!!Mitt namn är Bond, 32 årig statlig tjänsteman som vill leka Bond
Tack @ERIKSON URHANDEL för ett trevligt köp och en supersnabb leverans !
Grattis! Erikson Urhandel pre-owned? Har de så fina pjäser där?! Skicket!!
Grattis!
Grattis!
Ibland kommer det upp riktigt fina grejer där, som din
Precis! Jag har tittat in då och då men säkert missat en del eftersom det vara varit 1-2 klockor där då, t ex den där Anonimo.Tackar, jag är hittills oerhört nöjd! Dock har jag inte kunnat få igång laserfunktionen än
Tycker att det är synd att man inte kan skriva upp sig på en mailinglista och få en pling när nya klockor kommer upp där, dagens tips från västkusten @ERIKSON URHANDEL
Precis! Jag har tittat in då och då men säkert missat en del eftersom det vara varit 1-2 klockor där då, t ex den där Anonimo.
Mycket vacker gratulerar!
Ruskigt bra! Grattis! Det är den graverade soptunnan på baklocket som gör den!Hade tänkt vänta till julafton för ultimat känsla men kände att nu var de dags. Har länge trånat efter denna modell och nu dök den upp på köp&sälj! Tack user @DliLwatched
lite bilder:
man kan börja ana
Trumvirvel!
Tadda!!
Nu ska bara länken monteras
Kram alla!
9.69€ på tyska LidlRuskigt bra! Grattis! Det är den graverade soptunnan på baklocket som gör den!
Suverän! Är personligen väldigt förtjust i Omegas broad arrows. Grattis till ett bra köpTomten gled förbi tidigt i år på sin släde..
Den lådan var inte dålig..
Tomten kom alltså med en blå Planet Ocean, 43,5mm. Hyvens kille, den där tomten.
Ref 21530442103001
Och ett wrist shot i klent ljus, så tavlan nästan ser svart ut. Ju mer ljus desto blåare ser tavlan o ringen ut. Rejäl pjäs.
God natt KS.
Tack!Suverän! Är personligen väldigt förtjust i Omegas broad arrows. Grattis till ett bra köp
Nu behöver vi dock den obligatoriska bilden på dina fötter.En snabb paketöppning innan avresa söderut. Min första Kickstarterklocka, om än från ett redan etablerat märke. Nu kör vi!
Paket, tomtar, pepparkaka och kniv. Nu kan inget gå fel.
Ett udda sätt att fylla kartongen ur skyddande synvinkel men allt ser bra ut.
Tada! Eller kanske mer riktigt, Voilà!
Snyggt klocketui, får mig att tänka på lindningen på ett tennisracket min pappa spelade med på 70-talet.
En väl paketerad klocka och på ett läderarmband samt ett medföljande Tropic.
Nummer 1058 av totalt 1948 exemplar. Precis det nummer jag ville ha. Jag är ju en av 10 i en stor syskonskara och har dessutom 58 i skostorlek. Perfekt!
Jäkligt "muggigt" ljus såhär dags på dygnet men att klockans tavla är grön och har en röd plupp på sekundvisaren undgår väl ingen? En julklocka med andra ord.
Så här ser den ut på armen. 39mm i diameter och en stålboett med vridring i brons. Kan bli bra när den får lite patina.
Ja, det var det hela. Yema Superman Steel Bronze heter modellen som bara fanns att köpa via Kickstarter, och det gjorde jag.
Kalasfin! Och en sån premiumlåda! Nästan värt att köpa klockan bara för den.En snabb paketöppning innan avresa söderut. Min första Kickstarterklocka, om än från ett redan etablerat märke. Nu kör vi!
Ett udda sätt att fylla kartongen ur en stötskyddande synvinkel, men allt ser bra ut.
Snyggt klocketui som får mig att tänka på lindningen på ett tennisracket min pappa framgångsrikt spelade med på 70-talet.
En välpaketerad klocka på ett läderarmband, ett certkort i skinn samt ett medföljande Tropicgummi.
Nummer 1058 av totalt 1948 exemplar. Precis det nummer jag ville ha. Jag är ju en av 10 i en stor syskonskara och har dessutom 58 i skostorlek. Perfekt!
Jäkligt "muggigt" ljus så här dags på dygnet, men att klockans tavla är grön och är försedd med en röd plupp på sekundvisaren undgår väl ingen? En riktig julklocka med andra ord.
Så här ser den ut på armen. 39mm i diameter och en stålboett med vridring i brons. Kan bli bra när den får lite patina.
Ja, det var det hela. Yema Superman Steel Bronze heter modellen som bara fanns att köpa via Kickstarter, och det gjorde jag.
Grattis, coolt med pointerdateEn tidig julklapp.
Oris Fratello Big Crown, limiterad till 300st
Man kan läsa mer om den här:
Sold Out - Fratello × Oris Big Crown Bronze Pointer Date - Fratello Shop
In our shop - Fratello x Oris Big Crown Bronze Pointer Date with oxblood red dial (reference 01 754 7741 3188), €1950 incl VAT.shop.fratello.com
Ber om ursäkt för det kassa ljuset bara
58?! :OEn snabb paketöppning innan avresa söderut. Min första Kickstarterklocka, om än från ett redan etablerat märke. Nu kör vi!
Ett udda sätt att fylla kartongen ur en stötskyddande synvinkel, men allt ser bra ut.
Snyggt klocketui som får mig att tänka på lindningen på ett tennisracket min pappa framgångsrikt spelade med på 70-talet.
En välpaketerad klocka på ett läderarmband, ett certkort i skinn samt ett medföljande Tropicgummi.
Jäkligt "muggigt" ljus så här dags på dygnet, men att klockans tavla är grön och är försedd med en röd plupp på sekundvisaren undgår väl ingen? En riktig julklocka med andra ord.
Så här ser den ut på armen. 39mm i diameter och en stålboett med vridring i brons. Kan bli bra när den får lite patina. Notera pepparkakssmulan på tröjärmen.