Säljer du den till mig sen eller?Ref. 6900 By John Mayer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säljer du den till mig sen eller?Ref. 6900 By John Mayer
Flippar en hel del så får väl se vad som händer i framtiden, men just nu sitter den säkert i samlingenSäljer du den till mig sen eller?
GöttFlippar en hel del så får väl se vad som händer i framtiden, men just nu sitter den säkert i samlingen
Du har första tjing dock!
Äntligen! Den ultimata Solbränd ölmagad Günther öppen hawai skjorta med Deluxe Hockey på Canarias klockan
Fundera på skita i korta länken köra absurdt häng. Kul komplement till Willy... längtar till sommarn!
blir nog mycket free willy med denÄntligen! Den ultimata Solbränd ölmagad Günther öppen hawai skjorta med Deluxe Hockey på Canarias klockan
Fundera på skita i korta länken köra absurdt häng. Kul komplement till Willy... längtar till sommarn!
Bra häng!Äntligen! Den ultimata Solbränd ölmagad Günther öppen hawai skjorta med Deluxe Hockey på Canarias klockan
Grattis! Så en blå då alltså... hoppas det blir bra och att den stannar iaf över nyår, du verkar liksom sikta på flipparrekordet för 2020Nu var det min tur att bli med BB58. Har länge spanat på den svarta, men då jag redan har flera svarta klockor så gick jag för den blåa, vilket jag inte alls ångrar nu nör jag fått se den i verkligheten. Förstår hypen, den är helt magisk!!!
Tack!! Haha jaa jäklar vad det har flippats, men nu tror jag äntligen att jag har hittat rätt. Chronolink och BB58 ska utgöra grunden i samlingen (tillsammans med min Glycine Combat Sub). Så nu ska jag bara sälja av resterande klockor... Snacka om orolig klock-själ som inte vet vart jag ska i klocksamlandetGrattis! Så en blå då alltså... hoppas det blir bra och att den stannar iaf över nyår, du verkar liksom sikta på flipparrekordet för 2020
Snyggt! Och snygg kniv där också!blir en dubbelpost här
Beställd ifrån england igåreftermiddag.. jag behövde inte vänta länge
tack, jag är supernöjdSnyggt! Och snygg kniv där också!
Hör av dig om du vill sälja kniven vettjatack, jag är supernöjd
kniven är en Victorinox Nespresso Limited Edition Riktigt bra
tyvärrHör av dig om du vill sälja kniven vettja
Uppföljning på denna? Fick du igång den? Posta gärna nytt när plexi är bytt. Fantastisk tavla
Hahah, attans
Vilken magisk tavla. Helt rätt att ge den lite kärlek. Wow!Nu går den!
Rengjord, nytt glas och ny balans!
Dock lossnade sekundvisaren efter 5 minuters visning, får fixa det imorgon...
Tack!Vilken magisk tavla. Helt rätt att ge den lite kärlek. Wow!
Klockan i all ära, men den där lådan var ju sick!Tomten gled förbi tidigt i år på sin släde..
Den lådan var inte dålig..
Tomten kom alltså med en blå Planet Ocean, 43,5mm. Hyvens kille, den där tomten.
Ref 21530442103001
Och ett wrist shot i klent ljus, så tavlan nästan ser svart ut. Ju mer ljus desto blåare ser tavlan o ringen ut. Rejäl pjäs.
God natt KS.
Ja, nästan lite synd att ha den i botten på garderoben.. Kanske tur förresten att man inte får reda på hur mycket av pengarna som gick till lådan..Klockan i all ära, men den där lådan var ju sick!