Stort tack!Grattis! Riktigt fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Grattis! Riktigt fin
-Speedytuesday och dubbel paketöppning
Plötsligt kände jag för att splittra min senaste trippel. Grymma klockor med jag var inte nöjd med kemin bland klockorna. Så Seikon och Sinnen har fått vandra vidare till två nya lyckliga ägare.
Tills jag definierar min nya trippel har jag skaffat mig en mycket spännande beater för att roa mig med. En mini Turtle ”J”
Jag har även bytt till mig en Lunar Pilot (för andra gången). Jag hade faktiskt saknad min Lunar Pilot. Jag är glad att jag fick möjligheten att skaffa mig igen en här på KS
Snygg jobbat!
Bulovan såg trevlig ut den måste jag missat!
..och man behöver inte vara raketforskare för att lista ut vart din Seiko hamna
60 av 60 smiles per hour än sålänge!
Skulle kunna tänka mig en, fast bara för att jag är ett stort John Mayer fan.Denna post kommer en dag för sent, men glad att jag ändå tog några foton på uppackningen av klockan som kom igår. När det kommer in nytt som man sett fram emot är det nästan svårt att hejda sig och lugnt ta sig igenom paketöppningen
Klockan köptes här på KS och trots att den släpptes 8 december har den redan haft två ägare innan mig.
För er som zoomar in så vet ni säkert redan vilken klocka det handlar om. Om inte så har ni svaret här:
En John Mayer x Hodinkee Casio G-Shock ref. 6900! Nu har jag haft klockan i ett dygn och är supernöjd. Helt klart bättre än vad jag hade förväntat mig! På någon underligt vis känns den både stor och liten på samma gång. Givetvis kommer det även en bild på klockan, som dock redan postats i G-Shocktråden.
Vackert!Årets första klockköp dök upp idag!
Longines Spirit "Prestige Edition" på 40mm och den galet vackra silvriga tavlan.
Just packat upp den så nu ska det bli spännande att stifta bekantskap.
Trevligt!-Speedytuesday och dubbel paketöppning
Plötsligt kände jag för att splittra min senaste trippel. Grymma klockor med jag var inte nöjd med kemin bland klockorna. Så Seikon och Sinnen har fått vandra vidare till två nya lyckliga ägare.
Tills jag definierar min nya trippel har jag skaffat mig en mycket spännande beater för att roa mig med. En mini Turtle ”J”
Jag har även bytt till mig en Lunar Pilot (för andra gången). Jag hade faktiskt saknad min Lunar Pilot. Jag är glad att jag fick möjligheten att skaffa mig igen en här på KS
Trevligt!
Hur bärs Bulovan jämfört med Speedmastern? Och visst har den "tunna" knappar på sidan?
Ska bli spännande och se hur den ser ut på rött gummi! Byt snart!Äntligen vanlig vardag och posten öppet igen!
Alltid varit ett fan av James Bond, och för Mig är det Pierce Brosnan. Så denna klocka har nog alltid varit intressant att äga men aldrig riktigt kommit till skott. - eller kanske inte riktigt varit 100% bestämd på om det bara ska förbli en klocka som Mr. Bond får bära.
Men vafan, vi har likheter. Vi gillar båda bilar, martini, adrenalin och kvi.... klockor!
så jag var tvungen att testa.
Dock fel modell och färg. Men i mitt tycke tycker jag denna är den bästa Seamastern.
Nog med skitsnack...
Passade också på att beställa ett gummi från Watchwear (@Feskarn) - som jag absolut kan rekommendera!
Blir spännande att testa.
Ja, det ska bli väldigt spännande!Ska bli spännande och se hur den ser ut på rött gummi! Byt snart!
Det röda badet kommer vara en vinnare på stranden i sommarÄntligen vanlig vardag och posten öppet igen!
Alltid varit ett fan av James Bond, och för Mig är det Pierce Brosnan. Så denna klocka har nog alltid varit intressant att äga men aldrig riktigt kommit till skott. - eller kanske inte riktigt varit 100% bestämd på om det bara ska förbli en klocka som Mr. Bond får bära.
Men vafan, vi har likheter. Vi gillar båda bilar, martini, adrenalin och kvi.... klockor!
Dock fel modell och färg. Men i mitt tycke tycker jag denna är den bästa Seamastern.
Nog med skitsnack...
Passade också på att beställa ett gummi från Watchwear (@Feskarn) - som jag absolut kan rekommendera!
Lördag då!Ja, det ska bli väldigt spännande!
Haha, jag tänker det som ett band när solen börjar titta fram lite!
Du får kolla in min profil. Har lagt upp bilder med det bandet på minHaha! Det är frestande!
Du kunde sökt lite i tråden.. Då hade hittat nåt av mina inläggSka bli spännande och se hur den ser ut på rött gummi! Byt snart!
Se till att du använder ett böjt bandstift innan du sätter dit gummit. Helt omöjligt annars.Äntligen vanlig vardag och posten öppet igen!
Nog med skitsnack...
Tack för tips!Se till att du använder ett böjt bandstift innan du sätter dit gummit. Helt omöjligt annars.
Jag har ett Zealande till min SMPc då jag tycker att den röda färgen är bättre än Feskarns.
Zealande till vänster. Feskarns är dock mera mot rosa än vad bilden visar.
Går även att köpa från amazon för 300krJust det, det kom ju ett paket idag också, en försenad julklapp från kärringen
Ett klockställ som hon hittat på blocket, alltså inte det svindyra "The Watch Stand"
Detta säljs av en kille från Kristianstad till det överkomliga priset av 600 kr.
Helt ok kvalité och även en insexnyckel medskickad till monteringen.
Med all säkerhet inte äkta skinn som "The Watch Stand" men det kan jag leva med.
Jag har sett liknande där också. Men jag brukar undvika köpa saker från andra länder =)Går även att köpa från amazon för 300kr