Tackar, känns niceWooow grattis, riktigt fin!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, känns niceWooow grattis, riktigt fin!!
Så kul att fåSnyggt, grattis! Var köpte du den? jag har själv kikat lite på Reduced pga den mindre storleken, Professional blir för stor för min handled.
Snygg.Dök upp ett paket från UPS idag.
Måste justera länken innan jag kan ta ett wristshot, ramlar nästan av nu
Snyggt med curved ends.Du kunde sökt lite i tråden.. Då hade hittat nåt av mina inlägg
Bra tryck i illum'en.Banzai!!!
Freedom Turtle
Snyggt! Innehållet var inte fy skam hellerIdag fick jag ett paket från Turkiet, från Bosphorus Leather - en klockrulle med plats för fyra klockor! Otroligt nöjd över kvalitet och finish! Och bra pris jämfört med TWS och IFLW!
Mycket fint!Klocköppning av en ny bekantskap..Nomos Zürich Worldtimer samt en extra paketöppning med klockställ i teak av @Eldflugan
Riktigt fin pjäs! Kul att kunna hjälp till
Verkligen, och du har ju provat den lite. Tycker det är en riktigt stabil BratteRiktigt fin pjäs! Kul att kunna hjälp till
Inget går upp mot en liten paketöppning till Fredagsbiran......... Tålamod och finess är ju inte min grej, så minimalt med bilder således Har varit lite nyfiken på CW’s Super Compressor ett tag och deras senaste rea avgjorde saken. Känns än så länge som ett mycket bra köp!
Jag menar ”Super Compressor”... På riktigt! Hur coolt, som helst
Jättefin compressor-klocka! Mycket klocka för pengen, för jag antar den känns välgjord och är gedigen som CW.s brukar?...Och ett obligatorisk WS med mycket fin bakgrund. Sitter som en smäck!
grattis! Det är inte din första expy om jag minns rätt
7-8e tror jag?grattis! Det är inte din första expy om jag minns rätt
man tömmer ju inte brevlådan varje dag
Köpte du den för att provocera?nämen, man tömmer ju inte brevlådan varje dag, men vad kom nu? Lite off topic då det inte är en klocka men kanske 2021’s medt provocerande köp
Hade glömt av detta fylleköp men shit vad det kommer reta gallfeber på folk!
Främst som gåvor till mina mest trumphatande vännerKöpte du den för att provocera?
Vilken magisk tavla. Helt rätt att ge den lite kärlek. Wow!