Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, grattis! Var köpte du den?Den Japanska jultomten var lite sen med sitt paket och efter att tullen skulle ha sitt så damp paketet ner till slut (förra veckan)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bredvid brorsan
![]()
Tack, riktigt nöjd faktiskt.Snyggt, grattis! Var köpte du den?jag har själv kikat lite på Reduced pga den mindre storleken, Professional blir för stor för min handled.
Låter ju förvånandsvärt simidigt med frakten från Japan. Sparade du mycket på att gå den vägen eller hur kom det sig att det blev så?Tack, riktigt nöjd faktiskt.
Köpte via CH24 från Japansk handlare. Gick sjukt smidigt, beställde i mellandagarna och paketet var i Sverige 4/1, kunde hämta ut det 5/1 efter att ha betalt moms och tull.
Körde främst Reduced pga priset och det automatiska urverket. Är fortfarande lite kluven på storleken och layouten på dialen dock.
Vi får se, det kanske blir en Pro i framtiden![]()
Ja, allt var väldigt professionellt hanterat efter betalning, packning, frakt, osv.Låter ju förvånandsvärt simidigt med frakten från Japan. Sparade du mycket på att gå den vägen eller hur kom det sig att det blev så?håller med om att subdialsen sitter snyggare på Pro, men för min del så väger storleken över till Reduceds fördel. Skulle du inte trivas med din så vet du vem du hör av dig till
![]()
Denna rulle ser ju väldigt trevlig ut!Idag fick jag ett paket från Turkiet, från Bosphorus Leather - en klockrulle med plats för fyra klockor! Otroligt nöjd över kvalitet och finish! Och bra pris jämfört med TWS och IFLW!
![]()
![]()
Wooow grattis, riktigt fin!!Klocköppning av en ny bekantskap..Nomos Zürich Worldtimer samt en extra paketöppning med klockställ i teak av @Eldflugan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar, känns niceWooow grattis, riktigt fin!!
Så kul att fåSnyggt, grattis! Var köpte du den?jag har själv kikat lite på Reduced pga den mindre storleken, Professional blir för stor för min handled.
Snygg.Dök upp ett paket från UPS idag.
![]()
![]()
![]()
Måste justera länken innan jag kan ta ett wristshot, ramlar nästan av nu![]()
Snyggt med curved ends.Du kunde sökt lite i tråden.. Då hade hittat nåt av mina inlägg
![]()
Bra tryck i illum'en.Banzai!!!
Freedom Turtle
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Innehållet var inte fy skam hellerIdag fick jag ett paket från Turkiet, från Bosphorus Leather - en klockrulle med plats för fyra klockor! Otroligt nöjd över kvalitet och finish! Och bra pris jämfört med TWS och IFLW!
![]()
![]()
Mycket fint!Klocköppning av en ny bekantskap..Nomos Zürich Worldtimer samt en extra paketöppning med klockställ i teak av @Eldflugan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin pjäs! Kul att kunna hjälp till
Verkligen, och du har ju provat den lite. Tycker det är en riktigt stabil BratteRiktigt fin pjäs! Kul att kunna hjälp till![]()
Inget går upp mot en liten paketöppning till Fredagsbiran......... Tålamod och finess är ju inte min grej, så minimalt med bilder således![]()
Har varit lite nyfiken på CW’s Super Compressor ett tag och deras senaste rea avgjorde saken. Känns än så länge som ett mycket bra köp!
Jag menar ”Super Compressor”... På riktigt! Hur coolt, som helst![]()