• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Var på stan med frugan idag för att köpa julklappar. Passade på att besöka Nymans i Västerås.
Blev ett impulsköp. Tack för bra service.
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Ser bra ut Pär, en lyckad kronograf! Sneglat lite på den i silver med blå visare, dock aldrig sett dem irl. Känns spontant väldigt prisvärda :)

• Like
Reactions: par
Efter tokmycket velande fram och tillbaka huruvida jag skall satsa på en bättre begagnad Planet Ocean eller en ny Sinn U1 som jag kan ha som all-aroundklocka som funkar till allt möjligt med gott om armbandsalternativ och balans mellan tool och semi-dress så föll det på det tyska märket..

Det var ett sant nöje att köpa ett kvalitetsur i en riktig urhandel och få den personliga service som alla pratat om här!
Ett gott val!

Efter tokmycket velande fram och tillbaka huruvida jag skall satsa på en bättre begagnad Planet Ocean eller en ny Sinn U1 som jag kan ha som all-aroundklocka som funkar till allt möjligt med gott om armbandsalternativ och balans mellan tool och semi-dress så föll det på det tyska märket..

Det var ett sant nöje att köpa ett kvalitetsur i en riktig urhandel och få den personliga service som alla pratat om här!

Grattis till en fin Sinn och god fortsättning!

Den där är läcker! Gillar speciellt visarna.

Fin klocka, grattis!

Får man fråga hur mycket du fick betala för den (med och utan rabatt)? Funderar på att åka upp till Stockholm och köpa en någon gång nästa vecka! Är det beställningsvara på en vanlig Sinn U1?

Tjena. Ny här men har läst lite till och från det senaste året då jag gillar klockor men inte riktigt haft råd. Men efter många om och men så bestämde jag mig för lite drygt två månader sen att investera i min första "riktiga" klocka. Blev en Certina DS Action Diver som sedan dess används i princip dagligen som beater. Helnöjd än sålänge!

Trodde den skulle kännas större än vad den gjorde. Men eftersom jag sedan tidigare burit olika modeller från MVMT som är 45mm så kändes den perfekt.

2014-10-30 17.45.34.jpg

Skärmavbild 2014-12-28 kl. 23.12.05.png

2014-12-25 17.48.21.jpg

Tillbaka
Topp