Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var på stan med frugan idag för att köpa julklappar. Passade på att besöka Nymans i Västerås.
Blev ett impulsköp. Tack för bra service.
Tackar känns riktigt skön på armen, trodde 39mm skulle kännas för liten men jag är nöjd.Dubbelpost.
Starkt jobbat! Med den impulskontrollen hade jag aldrig vågat gå på stan! Grattis hur som till en riktig goding!Var på stan med frugan idag för att köpa julklappar. Passade på att besöka Nymans i Västerås.
Nytt kul idag! Stort tack till ROB-1832 som alltid sköter sig exemplariskt
Longines heritage 1951
....
Var på stan med frugan idag för att köpa julklappar. Passade på att besöka Nymans i Västerås.
Stiligt! Känns som Longines kan få ett uppsving nästa år.
Schysst klocka och kul med impuls köp!Var på stan med frugan idag för att köpa julklappar. Passade på att besöka Nymans i Västerås.
Grattis! Vad mäter den? Cheers chuckKöpte mig en klocka av herr Ollkli här på forumet och slogs av häpnad när den är inslagen i presentpapper, nice touch
Helnöjd med denna härlighet, tackar för snabb och smidig affär!
Nu när DD trenden dött så
Kul! Stort grattis!, impuls är alltid impuls.Var på stan med frugan idag för att köpa julklappar. Passade på att besöka Nymans i Västerås.
Ett gott val!Efter tokmycket velande fram och tillbaka huruvida jag skall satsa på en bättre begagnad Planet Ocean eller en ny Sinn U1 som jag kan ha som all-aroundklocka som funkar till allt möjligt med gott om armbandsalternativ och balans mellan tool och semi-dress så föll det på det tyska märket..
Det var ett sant nöje att köpa ett kvalitetsur i en riktig urhandel och få den personliga service som alla pratat om här!
IMPULS! Tror jag vad jag vill på! Stort Grattis!Var på stan med frugan idag för att köpa julklappar. Passade på att besöka Nymans i Västerås.
Ha ha tyvärr sant. Hade varit billigare med lite mer impulskontroll, men kanske inte lika kul.IMPULS! Tror jag vad jag vill på! Stort Grattis!
Efter tokmycket velande fram och tillbaka huruvida jag skall satsa på en bättre begagnad Planet Ocean eller en ny Sinn U1 som jag kan ha som all-aroundklocka som funkar till allt möjligt med gott om armbandsalternativ och balans mellan tool och semi-dress så föll det på det tyska märket..
Det var ett sant nöje att köpa ett kvalitetsur i en riktig urhandel och få den personliga service som alla pratat om här!
Den där är läcker! Gillar speciellt visarna.Efter tokmycket velande fram och tillbaka huruvida jag skall satsa på en bättre begagnad Planet Ocean eller en ny Sinn U1 som jag kan ha som all-aroundklocka som funkar till allt möjligt med gott om armbandsalternativ och balans mellan tool och semi-dress så föll det på det tyska märket..
Efter tokmycket velande fram och tillbaka huruvida jag skall satsa på en bättre begagnad Planet Ocean eller en ny Sinn U1 som jag kan ha som all-aroundklocka som funkar till allt möjligt med gott om armbandsalternativ och balans mellan tool och semi-dress så föll det på det tyska märket..
Fin klocka, grattis!
Får man fråga hur mycket du fick betala för den (med och utan rabatt)? Funderar på att åka upp till Stockholm och köpa en någon gång nästa vecka! Är det beställningsvara på en vanlig Sinn U1?