al3x
Basic
Schysst!!Första Omegan på plats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst!!Första Omegan på plats
Wow det var ingen dålig present! Henne ska du hålla hårt iNär man får en underbar present från sin fru
Plockade upp denna efter.. ja, vad blir det, ett halvår give or take. 2021-års modell av Rolex Explorer II. Lite bulkigare än GMT, och har inte helt vant mig vid stålbezelen.. men vi får se, den kanske växer på en!
Grattis!! Ska visa detta för min samboNär man får en underbar present från sin fru
Otroligt vacker den där! Vad är det för ref. ?Dagens inköp, första Rolexen på ett tag, ny från AD. Har letat retro Rolex ett tag men hade skrivit upp mig på väntelista på denna och sedan glömt bort det. Så när dom ringde fick frugans utslagsröst avgöra, fördelen med smala handleder är att man kan dela klocka!
Vilken drömfruga!! Och helt ok klocka medNär man får en underbar present från sin fru
Jätte fin, en keeper tycker jagPlockade upp denna efter.. ja, vad blir det, ett halvår give or take. 2021-års modell av Rolex Explorer II. Lite bulkigare än GMT, och har inte helt vant mig vid stålbezelen.. men vi får se, den kanske växer på en!
Då var första av tre beställningar framme . Grymt snabba puckar från Serious Watches. Riktigt nöjd med klockan och tycker den funderarsitter bra/proportionerligt på handleden och tavlan är fasiken magisk i solljus .
Nu ser jag fram emot imorgon när min SS UTC Skydiver X anländer och tisdag när jag får min Stainy .
Är min första OceanX men absolut imponerad över den med tanke på priset .Ocean X verkar vara väldigt fina klockor för priset. Jag funderar på att skaffa en VSMS561.
Wifey level 9000När man får en underbar present från sin fru
Fin klocka och alltid kul med historier bakom!7 mars 1988 köpte farsan denna Oyster Perpetual Date 15053 i Las Palmas på sin 40-års dag. För några dagar sen när det var dags för mig att fylla 40 så fick jag klockan av honom. Det var ett stort ögonblick både för mig och honom. Tror vi båda blev lite fuktiga i ögonen. Denna ska få leva vidare ner till mina barn. Roligt att all dokumentation är sparat. Inköpskvitto, servicekvitton, reservdelar som bytts ut, allt finns.
126334-0002. Jubilee band och vitguldsringOtroligt vacker den där! Vad är det för ref. ?