Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis införskaffat mig en 36a också36mm! Känns oväntat bra.
You rock! Vad tycker du?Precis införskaffat mig en 36a också
Mycket bra! Jag har haft 39an men tycker 36 känns oerhört braYou rock! Vad tycker du?
Samma här. Det krävs lite tillvänjning till det mindre formatet men proportionerna känns bättre… Tyckte alltid det var lite för mycket ”död” yta på 39ans urtavla. Denna känns dock lite mindre än dj 36 men är väl en illusion…Mycket bra! Jag har haft 39an men tycker 36 känns oerhört bra
Riktigt bra, vilken present! Den har jag sneglat några gånger på själv faktisktJa då anlände frugans ny klocka som hon får av mig när hon går i pension nu på torsdag.
Fint!Ja då anlände frugans ny klocka som hon får av mig när hon går i pension nu på torsdag.
Hur länge stod du på väntelistan?Dagens inköp, första Rolexen på ett tag, ny från AD. Har letat retro Rolex ett tag men hade skrivit upp mig på väntelista på denna och sedan glömt bort det. Så när dom ringde fick frugans utslagsröst avgöra, fördelen med smala handleder är att man kan dela klocka!
Jag hade helt glömt bort att jag skrivit upp mig så kan faktiskt inte svara på när det var. Men tror det handlar om någonstans kring 6 månader. Men kan vara något mindre också. Det skedde helt spontant när det begav sig så har lixom inga referenspunkter överhuvudtaget.Hur länge stod du på väntelistan?
Jag har ägt en och kan intyga att den är riktigt bra, man tänker inte heller på att den är kvarts. Kommer säkert köpa en sån igenRiktigt bra, vilken present! Den har jag sneglat några gånger på själv faktiskt
Grattis!! Visst är det en 41a?Dagens inköp, första Rolexen på ett tag, ny från AD. Har letat retro Rolex ett tag men hade skrivit upp mig på väntelista på denna och sedan glömt bort det. Så när dom ringde fick frugans utslagsröst avgöra, fördelen med smala handleder är att man kan dela klocka!
Japp, stämmer bra!Grattis!! Visst är det en 41a?
Riktigt trevlig klocka, kommer nog slå till på en jag också. Men bandet kommer bytas, upplevde det som lite väl stelt.Då var första klock-köpet klart för min del Hade till en början spanat länge på en Longines HydroConquest men bytte helt riktning till en Seiko prospex Alpinist (spb119j1)
Verkligen sjukt nöjd!
obs.. blir nog även en Hydro inom en snar framtid…
Grattis! Rolig klocka, vad avgör om gubben är glad eller sur?Idag kom ett paket på posten.
Jag lyckades för ungefär 1 månad sedan beställa en av 178 klockor från den lite annorlunda klocktillverkaren Louis Erard.
Denna är ett samarbete med designern Alain Silberstein. Det hade kunnat vara Lasse Åberg som designat den annars
Cool! Grattis! Påminner om ett märke jag minns från ett klock-skov jag hade i början av 2000 talet. Nån som kan komma på vilket det märket var? Jag minns ej namnet…Idag kom ett paket på posten.
Jag lyckades för ungefär 1 månad sedan beställa en av 178 klockor från den lite annorlunda klocktillverkaren Louis Erard.
Denna är ett samarbete med designern Alain Silberstein. Det hade kunnat vara Lasse Åberg som designat den annars
Det är en dagkomplikation. Oklart om den blir gladare ju närmare fredag man kommer men förmodligen ledsen på måndagar i alla fall.Grattis! Rolig klocka, vad avgör om gubben är glad eller sur?
Det är jättesvårt med så lite att gå på men färgmässigt påminner den lite om denna lekfulla LIP och visarna är väldigt Raketa.Cool! Grattis! Påminner om ett märke jag minns från ett klock-skov jag hade i början av 2000 talet. Nån som kan komma på vilket det märket var? Jag minns ej namnet…