Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra klocka och bra kniv! Nöjd med … kniven?Utsökt fredagspost från Japan.
Seiko Love 7548-700B GL831 1980
Haha ja den hade för mig varit svår en dag, så lycka till
Snygg!! Bra valKorspostar. Trodde att det aldrig skulle bli fler Breitlings, men pang… Ny för dagen…
En saftig bit det där. Ingenting för den smala handledenSå går det när man blir lämnad utan bevakning av tanten när man är på stan..
Inte så farligt stor faktiskt, jag har bara 16,5 cm handled. Tycker den sitter helt ok.En saftig bit det där. Ingenting för den smala handleden
Drömmen! GrattisFick hämta ut den här nyligen, härlig känsla
Åhh det blir en utmaning.Idag blev det en Speedmaster 3592.50 från 1993, med hesalit på framsidan och safirglas på baksidan Typiskt att den kom under OWG March, blir jobbigt att låta bli att testa den
Och tillsammans med OWGM-klockan
Haha 100% fail, mark my words!Idag blev det en Speedmaster 3592.50 från 1993, med hesalit på framsidan och safirglas på baksidan Typiskt att den kom under OWG March, blir jobbigt att låta bli att testa den
Och tillsammans med OWGM-klockan
Jäklar va snabb leverans! Även supersnyggt gummiganska otroligt. Från beställning i onsdags kväll 22.29 till leverans idag runt lunchtid. Från Miami Beach i USA till Sverige. Ett gummiband till min DJ 41 mm.
Bild måste postas när den sitter på uret!ganska otroligt. Från beställning i onsdags kväll 22.29 till leverans idag runt lunchtid. Från Miami Beach i USA till Sverige. Ett gummiband till min DJ 41 mm.
Promise. Förhoppningsvis i helgen!Bild måste postas när den sitter på uret!
Precis vad jag tänkte, både gällande leverans och gummiJäklar va snabb leverans! Även supersnyggt gummi
Tack, det var en bra början i alla fall!Wow! Vilken skillnad, bra jobbat!
Idag kom ett trevligt paket!
En superkul klocka. Seiko 7548-7000 från 1979, med Kanji dessutom!