Inte för att vara nyfiken, men hur mycket tjänar du nu för tiden?Vacker. Köpt på forumet? Vad fick du ge för den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte för att vara nyfiken, men hur mycket tjänar du nu för tiden?Vacker. Köpt på forumet? Vad fick du ge för den?
HerrejössesSlog till på denna pärla idag. Kravet var full set och MK 2 dial (four-liner), inte helt lätt att hitta. Som grädde på moset är den svenskåld med en ägare.
Gammal box
Full set
Det blev en Zenith Daytona 16520 från 1990
Underbar! Så jädra snygg.Paketöppningsdags!
Fick möjlighet att köpa tillbaka en gammal klocka som jag saknat väldigt mycket. Ganska precis ett år sedan jag sålde den.
Min gamla Chronolink, så kul att äga den igen
Haha betyder det att jag köper många klockor eller att du byter sällan? Har kommit in mycket senaste tiden, men mycket som åkt ut ocksåUnderbar! Så jädra snygg.
Fasen du köper klockor som en annan byter kallingar
Kul att se dina klockor,grattis till en grym S&SHaha betyder det att jag köper många klockor eller att du byter sällan? Har kommit in mycket senaste tiden, men mycket som åkt ut också
Alltid kul med paket !
Cool!Idag hämtade jag ut ett paket. När jag såg ytterkartongen undrade jag om detta verkligen hade blivit rätt. Vet kan det varit som packat den?
Jo, det är folket på Bamford Watch Department som gjort det!
G-Shock X Bamford DW-6900 har fått lite hype kring sig vilket resulterade i en stökig lansering. Lyckades knipa en och är väldigt glad att jag gjorde det. Lådan har en häftig konstruktion och hålls ihop med hjälp av magneter.
Svårt att fånga klockans rätta färger på bild, men här kommer mitt bästa försök. Mycket bättre i verkligheten än vad jag lyckats fånga, är otroligt nöjd!
Grattis! Har själv spanat på den flera gånger. Tycker den vinröda vridringen är pricken över i Du får skriva en kort recension i Yema tråden.Trodde jag skulle klara sommaren med två stycken quartzare. Men de har ju en tendens att vara lite själlösa så suget efter en automat blev förstört så det blev till att beställa en från Frankrike med leverans till sommarstugan.
Fick ta bilen på färjan för att komma till utlämningsställen.
Katten bryr sig inte ett smack.
Fortfarande ingen entusiasm från katten sida
Inplastad i boxen. Ser att sonen drällt sina sneakers på glasverandan.
Se där. En dykare i brons som mäter 39mm vilket är perfekt för mina klena handleder.
Katten fortfarande helt ointresserad av husses nya klocka. Själv är jag dock väldigt nöjd med att ha beställt hem den här på Yemas sommarrea. Ska bli kul att se hur bronset utvecklar sig med användning och Östersjöns bräckta vatten.
Ja får återkomma med en om ett par dagar.Grattis! Har själv spanat på den flera gånger. Tycker den vinröda vridringen är pricken över i Du får skriva en kort recension i Yema tråden.
Riktigt läckerHej, min första post på detta forum. Jag har velat ha en flygarklocka en längre tid och nu slog jag till på denna. Mycket nöjdRåkade visst få med ett hundhår på denna bilden
Snyggt, passade riktigt bra med faded bezel på denNu kom den inte i ett paket utan i handen, men här ser ni första bilder på min Seamaster GMT 50th Anniversary med ’faded bezel’ … hittade den i Japan med original handlingar och slängde omedelbart på ett svart Molequin band. Älskar den!
Snyggt, passade riktigt bra med faded bezel på den
Grattis!Detta smått efterlängtade paket dök upp idag
Varför efterlängtat? Mycket nostalgi, minnen och stolthet...
Ser lovande ut...
Skruvad krona och kompass
Så nu är frågan, länk eller gummi?
Och det går alldeles utmärkt att använda den för navigering
Siktar på solen med timvisaren, ställer kompassen mellan timvisaren och 12 (eller 13 på sommaren) för att få väderstreckenGrattis!
Hur fungerar kompassen / hur använder man den?
Ah ok, inget man navigerar efter kanske, men i alla fall. GrattisSiktar på solen med timvisaren, ställer kompassen mellan timvisaren och 12 (eller 13 på sommaren) för att få väderstrecken