-En efterlängtad paketöppning idag
Gratulerar Väntetid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
-En efterlängtad paketöppning idag
Drömquartz!Dubbelt upp ikväll, tyvärr lite dålig belysning men lika glad är jag för det
Vettig paketkniv också! Grattis till klockorna!Dubbel öppning idag. Aerospace F65062 från 1999 och GS SBDX055 från 2012. Bratten mycket fin och GS ser knappt använd ut. Ovanligt att få tag i ett fullset från Japan.
Grym! Vill du dela länk till varifrån du köpteIdag hämtade jag ut ett paket från Rothwell. Jag låter bilderna tala för sig själv, men jag är väldigt nöjd!
Har länge varit sugen på deras klocklådor. Ser riktigt grym ut den där. Nice med förvaring till tillbehör också.Idag hämtade jag ut ett paket från Rothwell. Jag låter bilderna tala för sig själv, men jag är väldigt nöjd!
Jag köpte den faktiskt från Amazon. Billigare där också än direkt från dom. Rekommenderar verkligen denGrym! Vill du dela länk till varifrån du köpte
Fin!!! Hur är länken på den?Fick hem denna idag, sjukt nöjd och satt bättre än väntat med sina 38.5 mm
Fin. Och bra ursäkt att skippa matten en stund.Väl belönad efter att jag kämpat mig genom snöstormen till DHLs Serviceterminal. Hade varit schysst om den hade kunnat komma till ombud, hade sparat två timmar men men:
Grattis! Kul med nytt!Detta var en väldigt rolig upplevelse.
Tomt i lådan! Hade självklart klockan på armen när jag lämnade butiken. 126000, OP36.
Gratulerar Väntetid?
Inte så farligt.-Tack! Lite mindre än ett är. Ca 10-11 månader.
Den är mycket snygg, lite sugen på en sån ocksåIdag besökte jag Westerback i Helsinki. Jag klämde säkert på tio olika sorters klockor i alla möjliga prisklasser och helt oväntat fastnade jag för den här. Kärlek direkt och den bara försvann på armen. Dessutom jag skall till Kanarieholmarna nästa vecka så den passar helt perfekt som badklocka
Samtidigt vill jag lyfta butiken och personalen. Så himla trevliga. Rekommenderar verkligen ett besök om ni har vägarna förbi
Breguet Tradition är makalöst vacker, wow!Jag har ju bara konstiga klockor.
Har inte riktigt bestämt vilka som platsar, men valde ut några ovanliga som jag ofta roterar.
Rolex jump hour 1 av 1?
Grovana Gaddafi 1 av 50
Breguet Tradition 1 av 1100
Mauboussin (Richard Mille) 1 av 30
Jacob & Co Kuwait 1 av 500
RW Othello 1 av 8
Mr jones watches 1 av 100
Bucherer dual time 1 av 250
Timex Skiathlom
Rolex Pool-Intairdril
Grymt snygg. Är sugen på något liknandeHämtade ut paket idag.
Grymt snygg. Är sugen på något liknande
Otroligt fin klocka, grattis till ett bra köp!Var förbi klockmaster idag.
Och köpte mig min första...
Och vad blev det?
Jo en sbgh271 med den fantastiska gröna tavlan!
Denna kommer bli en favorit i klock-samlingen!