Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessvärre tyckte frun att den såg ut som en barnklocka Jag återkommer med fortsättning i ärendet - men jag tror alla här kommer bli nöjda.Då har jag hämtat julklappen till min fru
Det var ju tacksamt..Dessvärre tyckte frun att den såg ut som en barnklocka Jag återkommer med fortsättning i ärendet - men jag tror alla här kommer bli nöjda.
Gav du julklappen nu?Dessvärre tyckte frun att den såg ut som en barnklocka Jag återkommer med fortsättning i ärendet - men jag tror alla här kommer bli nöjda.
Nej. Jag visade lite bilder från nätet för att stämma av lite försiktigt men verkstaden hade missat i researchen. Fortsättning följer.Gav du julklappen nu?
Passar dig riktigt bra!Dagens köp! Första gången jag äger detta märke
Gött med dubbelmackan! GrattisDubbel öppning idag. Aerospace F65062 från 1999 och GS SBDX055 från 2012. Bratten mycket fin och GS ser knappt använd ut. Ovanligt att få tag i ett fullset från Japan.
Grattis!-En efterlängtad paketöppning idag
Grattis! Ser fram emot massa bra bilder i Explorer tråden framöver-En efterlängtad paketöppning idag
Grattis, sketasnyggt!-En efterlängtad paketöppning idag
Dubbel öppning idag. Aerospace F65062 från 1999 och GS SBDX055 från 2012. Bratten mycket fin och GS ser knappt använd ut. Ovanligt att få tag i ett fullset från Japan.
Ser mycket bra ut. Ett sälj som garanterat kommer ångras…Ingen paketöppning men nytt in sedan igår - Hann aldrig med @christian-h annons så fick övertala @Rum Runner att sälja innan han ens hunnit testa grejerna.
Sjukt charmig och i otroligt skick.
Snyggt,grattis!Dubbelt upp ikväll, tyvärr lite dålig belysning men lika glad är jag för det
Så det var du som knep bronsaren! grattis!Dubbelt upp ikväll, tyvärr lite dålig belysning men lika glad är jag för det
Snyggt,grattis!
Tusen tackSå det var du som knep bronsaren! grattis!
Hur mycket gick SEIKO:n för? Den är verkligen läcker! Grattis!Dubbelt upp ikväll, tyvärr lite dålig belysning men lika glad är jag för det
Riktigt nice är de!Dubbelt upp ikväll, tyvärr lite dålig belysning men lika glad är jag för det