Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens paket
Cool! Den som gick på Kaplans?Dagens paket
Ja det är detCool! Den som gick på Kaplans?
Ja den är annorlundaGrattis! Riktigt häftig klocka
WowEfter att ha varit på jakt efter en guldare så slog jag till direkt när den hör dök upp i Tyskland - Omega Speedmaster 3611.20 i solitt 18k gulguld. Dessutom en årsklocka
Skitnöjd med den, ännu bättre i verkligheten än på bildWow
Najs catch
Ser ju helt NOS ut?! Grattis, hoppas den är kvar nästa gång vi ses
SnyggtNytt spontanköp av frugan grym liten sak med pärlemor tavla .
33 mm ref M0A10676Snyggt
Vilken storlek är det på den där?
GRYM! Grattis!!Efter att ha varit på jakt efter en guldare så slog jag till direkt när den hör dök upp i Tyskland - Omega Speedmaster 3611.20 i solitt 18k gulguld. Dessutom en årsklocka
Tusen tack! Får delvis skylla suget efter guld på dig efter alla dina fina bilder på dina guldareGRYM! Grattis!!
Hehe kul att höraTusen tack! Får delvis skylla suget efter guld på dig efter alla dina fina bilder på dina guldare
Nice!! GrattisHar haft ett gnagande behov att testa GS ett tag nu. Som tur är dök den gode @MKRGG upp och kunde på den lokala fyllebänken avhjälpa behovet.
Efter 15minuter-en kvart av pillande och svordomar över de vidrigt små länkskruvarna sitter den som en smäck. SBGP011.
Väldigt sobert!Inte en klocka (men ungefär lika dyrt )…
Idag kom min beställning från Delugs fram efter drygt två månaders väntan.
Struts nubuck, mycket nöjd - precis som jag väntat mig.
Väldigt fin, en klassiker. Stort grattis.Fick en fin överraskning då Bergströms hörde av sig före utsatt tid.
Grönt, grönt! Vad gömmer sig inuti?
Oj vad fin!
Och ett hanledsskott, dagen efter.
Första Rollen och väldigt glad över att den hann komma innan sommaren. Tavlan tar ljuset på ett väldigt fint sätt, grymt nöjd!
Riktigt fin! Den är nästan mer grym i svart än i silver vilket jag har.Fick en fin överraskning då Bergströms hörde av sig före utsatt tid.
Grönt, grönt! Vad gömmer sig inuti?
Oj vad fin!
Och ett hanledsskott, dagen efter.
Första Rollen och väldigt glad över att den hann komma innan sommaren. Tavlan tar ljuset på ett väldigt fint sätt, grymt nöjd!
Tack! Väldigt trevligt att den finns i så många olika utföranden.Riktigt fin! Den är nästan mer grym i svart än i silver vilket jag har.