Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Tycker de moderna SMP är riktigt snygga.Paketöppningsdags!
När den här kom ut till försäljning på KS så kunde jag inte låta bli
Riktigt positivt överraskad av den diskreta gröna färgen. Ser svart/grå ut för det allra mesta, men när väl solen träffar den så kommer det gröna fram
Tur att de höll fingrarna i styrFick ett paket från Tyskland idag.
Tullen har snokat. (Det är väl bra iofs).
Innuti ligger det en 114270 i superfint skick med box+papper. Min första Rolle, verkligen fin!
Snyggt! Gillar den gröna skarpt, hoppas på ett grönt gummi också likt det till nya WorldtimernPaketöppningsdags!
Riktigt positivt överraskad av den diskreta gröna färgen. Ser svart/grå ut för det allra mesta, men när väl solen träffar den så kommer det gröna fram
Grönt med gummi är riktigt sommarfräscht!Snyggt! Gillar den gröna skarpt, hoppas på ett grönt gummi också likt det till nya Worldtimern
Paketöppningsdags!
Sjukt stilig. Snyggt fångat och grattis.Fick hem ett väldigt välpaketerat paket från Nippon
En Rolex Date 1501 med Sigmatavla från 1972
Sjukt stilig. Snyggt fångat och grattis.
Snyggt! Har blivit väldigt sugen på en Explorer senaste tiden, vilken storlek kör du?Drog en spontanbeställning igår från C24, nu mindre än 24h senare knackar ett paket på dörren.
Vilken tavla!Fick hem ett litet paket från Spanien.
Kissen var också nyfiken.
Innuti ligger denna vackra Seiko "Mojito", den var inte jättelätt att få tag i. Men varför har dom satt bandet åt fel håll
Snyggt! Har blivit väldigt sugen på en Explorer senaste tiden, vilken storlek kör du?