• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

ChrisMountain

Breitling
IMG_8809.jpeg

Ett drygt år senare, längre väntan än på suben 😂
 

ThomasP

Panerai
2-Faktor
Blev en tur om till stan då den lokala klockbutiken hade ringt tidigare i veckan.

20230617_141606.jpg


Att det är en Tissot är uppenbart.
20230617_142650.jpg


Jag har haft modellen tidigare, men då med en annan sorts box. Konstaterar att den här är betydligt bättre.
20230617_142708.jpg


En blå Tissot PRX Powermatic 80 35mm.
20230617_142747.jpg


Jag hade 40mm varianten tidigare och den var en riktig favorit, men satt något stort på min handled. Den här sitter perfekt! :D
20230617_142947.jpg
 
Senast ändrad:
Tänkte lägga upp liten öppning av annat än klockor.. nämligen klockband från Watchstrapheaven.

www.watchstrapheaven.com

Jag la upp en klocka till försäljning som Jan (grundaren av Watchstrapheaven) nappade på. Han erbjöd att jag kunde välja ut klockband till ett visst värde i utbyte mot klockan. Rolig deal - självklart tog jag den!

Allt skickades snabbt och smidigt sen kom dem väldigt väl paketerade.

IMG_5048.jpeg


Snyggt och lyxigt inslagna med lite reklam för sociala medier osv.

IMG_5049.jpeg


Jag valde 6 olika, varav en till min systerson som nyss köpt sin första ’riktiga’ klocka. En fin Seiko. Första tre här nedan.

IMG_5050.jpeg


Nästa 3.

IMG_5052.jpeg


Och alla tillsammans!

IMG_5053.jpeg


Supernöjd med allt, kvalitén är grym. Starkt tips!! 🙏🏻
 
Topp