ChrisMountain
Basic
Ett drygt år senare, längre väntan än på suben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, grattis!Fick ett paket från Tyskland idag.
Tullen har snokat. (Det är väl bra iofs).
Innuti ligger det en 114270 i superfint skick med box+papper. Min första Rolle, verkligen fin!
Kul att den hamnade hos dig, ta väl hand om denÄr detta något från Apoteket och i så fall är detta verkligen rätt tråd?
Kartong i kartong. Väl packat .
ÄNTLIGEN har jag kommit över min halvgraal !! Tack @Limeee för att du kom ihåg mig.
Ropen skalla - wristshot åt alla.Är detta något från Apoteket och i så fall är detta verkligen rätt tråd?
Kartong i kartong. Väl packat .
ÄNTLIGEN har jag kommit över min halvgraal !! Tack @Limeee för att du kom ihåg mig.
Födelsedags present till mig själv Vad kan det vara?
-Trummvirvel-Födelsedags present till mig själv Vad kan det vara?
Födelsedags present till mig själv Vad kan det vara?
Snyggt, Grattis!-Trummvirvel-
Vart köpte du Jubilee länken? Om du skulle mot all förmodan vilja sälja länken, hör gärna av dig!Länge haft ögonen på en Seiko Speedtimer, men undvikit just för att den inte är automatisk.
Men denna med ett jubilee-band var svår att avstå!
Klockan och länken är sålda. Men den var köpt från uncleseikoVart köpte du Jubilee länken? Om du skulle mot all förmodan vilja sälja länken, hör gärna av dig!
Ohh ok tack för tipset ! Har bara sett dessa till Speedtimer på StrapcodeKlockan och länken är sålda. Men den var köpt från uncleseiko