Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här finns 19 mm band https://klocksnack.se/threads/läder-och-natoband-19-och-20-mm.179900/Fick hem en fin King Seiko 44-9900 idag. Hur snygg som helst tycker jag.
Ska bara hitta snyggt 19mm band, så det inte glappar...
Riktigt snygg!Efter lång tid så slog jag äntligen till på en Cartier Santos. Otroligt nöjd!
Hur gjorde du med moms o tull?Fick hem ett litet paket från Japan idag
Första köpet via c24 och Japan. Supernöjd.
Riktigt fin! Vilken ref. har den där?
Hur gjorde du med moms o tull?
Riktigt fin! Vilken ref. har den där?
Men detta gäller inte om man skulle beställa från EU-land right? Sett att priserna i Japan brukar vara rätt låga jämfört med EU.Tillkommer väl moms o tullavgift. Värdet står ju på frakthandlingar när den lämnas in i Japan (försäkrat belopp osv).
Julafton!Efter lång tid så slog jag äntligen till på en Cartier Santos. Otroligt nöjd!
Klassisk!Ville ha något färgglatt och älskar min gamla skx009 så tänkte något liknande.
Haft span ett tag här på KS köp/säljavdelning och skickat PM till alla som jag sett har modellen(ursäkta alla som fått frågan).
Fick tillslut napp och kan inte vara mer nöjd!!
Perfekt orange färg på tavlan och utan sunbursteffekten som dom nya modellarna har.
Sjukt! Vilket land beställde du den ifrån?Drog en spontanbeställning igår från C24, nu mindre än 24h senare knackar ett paket på dörren.
Undrar desammaSjukt! Vilket land beställde du den ifrån?
Är det ett land utanför EU (tänkte på skatten)?Drog en spontanbeställning igår från C24, nu mindre än 24h senare knackar ett paket på dörren.
Superfin!Ville ha något färgglatt och älskar min gamla skx009 så tänkte något liknande.
Haft span ett tag här på KS köp/säljavdelning och skickat PM till alla som jag sett har modellen(ursäkta alla som fått frågan).
Fick tillslut napp och kan inte vara mer nöjd!!
Perfekt orange färg på tavlan och utan sunbursteffekten som dom nya modellarna har.