• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Fick hem en speedmaster igår, tack för affären Chrisse Boxen är mäktig med sina 4,6 kg! Många roliga tillbehör, bäst är nog ett av det medföljande natobanden samt bandverktyget. Hög finish på både klockan och box med tillbehör :)

Bilder

image.jpg

image.jpg


image.jpg

image.jpg


image.jpg


Bara boxen i sig motiverar till ett köp, ur läcker klocka dessutom, sneglat en hel del åt det där hållet tidigare
 
Jag har ett tag nu varit ute efter en klocka för ett relativt billigt pris (runt 5 000 kr). Sedan jag registrerade mig här har det varit en tid med väldigt mycket aktivitet här på forumet och jag har fått väldigt många tips på klocka. Det blev till slut en Certina DS 1 Day Date (grå tavla) som jag beställde från klockia.se för det fantastiska priset 5 000 kr där både läderband och länk ingick. Idag kom paketet till mitt närmaste postombud, men när jag kom dit hände något oväntat...

Eftersom jag är under 18 år beställde jag klockan tillsammans med en av mina föräldrar. Bägge två skulle åka bort idag och kommer inte hem förrän imorgon, men eftersom jag anade att klockan skulle komma idag fick jag låna legitimation för att hämta klockan själv. När jag var inne på postombudet och hade lämnat avi-koden med min och den lånade legitimationen fick jag beskedet att beställaren själv var tvungen att komma och hämta paketet eftersom det var ett rekommenderat paket. Jag åkte hem och var aningen uppgiven att inte kunna hämta klockan idag utan vänta ytterligare en eller två dagar. Det löste sig som tur är eftersom min mamma då ringde till ombudet och sa att det var ok att jag hämtade det. Snabbt som fan sprang jag tillbaka till cykeln och åkte tillbaka till Ica-nära butiken och fick äntligen mitt paket.

Här följer några bilder på mitt inköp. ;)

(Obs: bilderna är tagna med min iphone och jag är knappast någon fotograf):)

IMG_1378.JPG

Första paketet. Vad är det som döljer sig där inne?

IMG_1379.JPG

Ännu ett paket..?
IMG_1381.JPG
Och där har vi den. Certina boxen.
IMG_1382.JPG

Först och främst vill jag bara säga ursäkta den extremt dåliga bilden. Var väl lite för ivrig med att plocka upp klockan när jag tog bilden. Här har vi den i alla fall. :)

IMG_1383.JPG
Här har vi en till på bara klockan.
IMG_1390.JPG

Vilken skönhet.
IMG_1413.JPG

Avslutar med ett handledsskott.

Tack för mig!
 
Det blev till slut en Certina DS 1 Day Date (grå tavla) som jag beställde från klockia.se för det fantastiska priset 5 000 kr där både läderband och länk ingick.

Vilken skönhet.
Äntligen! Stort grattis till ett fantastiskt val.:)
Du får fylla på recensionstråden med dina intryck när du haft den ett tag.
 
Jag har ett tag nu varit ute efter en klocka för ett relativt billigt pris (runt 5 000 kr). Sedan jag registrerade mig här har det varit en tid med väldigt mycket aktivitet här på forumet och jag har fått väldigt många tips på klocka. Det blev till slut en Certina DS 1 Day Date (grå tavla) som jag beställde från klockia.se för det fantastiska priset 5 000 kr där både läderband och länk ingick. Idag kom paketet till mitt närmaste postombud, men när jag kom dit hände något oväntat...

Eftersom jag är under 18 år beställde jag klockan tillsammans med en av mina föräldrar. Bägge två skulle åka bort idag och kommer inte hem förrän imorgon, men eftersom jag anade att klockan skulle komma idag fick jag låna legitimation för att hämta klockan själv. När jag var inne på postombudet och hade lämnat avi-koden med min och den lånade legitimationen fick jag beskedet att beställaren själv var tvungen att komma och hämta paketet eftersom det var ett rekommenderat paket. Jag åkte hem och var aningen uppgiven att inte kunna hämta klockan idag utan vänta ytterligare en eller två dagar. Det löste sig som tur är eftersom min mamma då ringde till ombudet och sa att det var ok att jag hämtade det. Snabbt som fan sprang jag tillbaka till cykeln och åkte tillbaka till Ica-nära butiken och fick äntligen mitt paket.

Här följer några bilder på mitt inköp. ;)

(Obs: bilderna är tagna med min iphone och jag är knappast någon fotograf):)

IMG_1378.JPG

Första paketet. Vad är det som döljer sig där inne?

IMG_1379.JPG

Ännu ett paket..?
IMG_1381.JPG
Och där har vi den. Certina boxen.
IMG_1382.JPG

Först och främst vill jag bara säga ursäkta den extremt dåliga bilden. Var väl lite för ivrig med att plocka upp klockan när jag tog bilden. Här har vi den i alla fall. :)

IMG_1383.JPG
Här har vi en till på bara klockan.
IMG_1390.JPG

Vilken skönhet.
IMG_1413.JPG

Avslutar med ett handledsskott.

Tack för mig!

Den där är riktigt snygg!
Bra val.
Grattis!
 
Hebbe Du faller alltid tillbaka in i Omega-träsket va? :D Stort grattis, enda SMP man ska ha i mina ögon!
Ernesto Upp med bilder nu, inte en dålig 21-års present då jag faktiskt gjorde samma sak med min SubC hehe.
 
Tillbaka
Topp