Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir en bra start på helgen.Det skulle bli en present till mig själv på 21-årsdagen, men den kom tidigare än vad jag trodde.
Mer bilder kommer imorgon i dagsljus...
En klassiker! Grattis.Har gått och suktat efter en ny klocka i MÅNGA månader nu. Tankarna har främst gått fram och tillbaka mellan rolex submariner och gmt master. Vilken ska jag välja? Kommer jag tröttna? Ska jag ha nytt eller begagnat? Jag letade varje dag, nästan maniskt, efter den "perfekta" klockan. Så fort det dök upp en chans däremot, så backade jag direkt. "Äh, det är ingen brådska, jag väntar lite till". Detta pågick fram tills för tre veckor sedan, då jag för första gången någonsin provade den klocka som fick mig att fastna i detta träsk från början. Det kändes helrätt. Att priset sedan var ungefär hälften av det jag tänkt lägga på en rolle var bara en bonus enligt mig. Hittade snart en som kändes vettig och fick till en affär ganska snabbt. Paketet kom igår och jag är överlycklig! Kanske inte det roligaste valet enligt många, men här är min omega speedmaster professional!
Fan vad najs!Två nya in. GMT:n från förra fredag och Explorern från idag
Grattis till en klassiker - som i mitt tycke - är roligare än en SubHar gått och suktat efter en ny klocka i MÅNGA månader nu. Tankarna har främst gått fram och tillbaka mellan rolex submariner och gmt master. Vilken ska jag välja? Kommer jag tröttna? Ska jag ha nytt eller begagnat? Jag letade varje dag, nästan maniskt, efter den "perfekta" klockan. Så fort det dök upp en chans däremot, så backade jag direkt. "Äh, det är ingen brådska, jag väntar lite till". Detta pågick fram tills för tre veckor sedan, då jag för första gången någonsin provade den klocka som fick mig att fastna i detta träsk från början. Det kändes helrätt. Att priset sedan var ungefär hälften av det jag tänkt lägga på en rolle var bara en bonus enligt mig. Hittade snart en som kändes vettig och fick till en affär ganska snabbt. Paketet kom igår och jag är överlycklig! Kanske inte det roligaste valet enligt många, men här är min omega speedmaster professional!
Har gått och suktat efter en ny klocka i MÅNGA månader nu. Tankarna har främst gått fram och tillbaka mellan rolex submariner och gmt master. Vilken ska jag välja? Kommer jag tröttna? Ska jag ha nytt eller begagnat? Jag letade varje dag, nästan maniskt, efter den "perfekta" klockan. Så fort det dök upp en chans däremot, så backade jag direkt. "Äh, det är ingen brådska, jag väntar lite till". Detta pågick fram tills för tre veckor sedan, då jag för första gången någonsin provade den klocka som fick mig att fastna i detta träsk från början. Det kändes helrätt. Att priset sedan var ungefär hälften av det jag tänkt lägga på en rolle var bara en bonus enligt mig. Hittade snart en som kändes vettig och fick till en affär ganska snabbt. Paketet kom igår och jag är överlycklig! Kanske inte det roligaste valet enligt många, men här är min omega speedmaster professional!
Mm, mycket snygg! GrattisHar gått och suktat efter en ny klocka i MÅNGA månader nu. Tankarna har främst gått fram och tillbaka mellan rolex submariner och gmt master. Vilken ska jag välja? Kommer jag tröttna? Ska jag ha nytt eller begagnat? Jag letade varje dag, nästan maniskt, efter den "perfekta" klockan. Så fort det dök upp en chans däremot, så backade jag direkt. "Äh, det är ingen brådska, jag väntar lite till". Detta pågick fram tills för tre veckor sedan, då jag för första gången någonsin provade den klocka som fick mig att fastna i detta träsk från början. Det kändes helrätt. Att priset sedan var ungefär hälften av det jag tänkt lägga på en rolle var bara en bonus enligt mig. Hittade snart en som kändes vettig och fick till en affär ganska snabbt. Paketet kom igår och jag är överlycklig! Kanske inte det roligaste valet enligt många, men här är min omega speedmaster professional!
Härligt satt få något man suktat efter! Grattis till en fin klockaÄntligen nytt på armen! Jag var velat lite av och an i flera månadermånader men nu är den alltså här!
F2F igår kväll/natt och kom hem med
Oooh lyxigt!
En TH till?!
Vilken modell döljer sig här?
Tadaaaaa!
WTF?!?! Diesel.....
Ahaaa
Som jag längtat!
Välkommen till brorsorna
Jääävligt nöjd [emoji7]
16220 med sunbursttavla!
Wow! Bra samling, grattis!Äntligen nytt på armen! Jag var velat lite av och an i flera månadermånader men nu är den alltså här!
F2F igår kväll/natt och kom hem med
Oooh lyxigt!
En TH till?!
Vilken modell döljer sig här?
Tadaaaaa!
WTF?!?! Diesel.....
Ahaaa
Som jag längtat!
Välkommen till brorsorna
Jääävligt nöjd [emoji7]
16220 med sunbursttavla!
Fick hemma denna idag, otrolig kvalité för pengarna!
Tjusigt, grattis!Har gått och suktat efter en ny klocka i MÅNGA månader nu. Tankarna har främst gått fram och tillbaka mellan rolex submariner och gmt master. Vilken ska jag välja? Kommer jag tröttna? Ska jag ha nytt eller begagnat? Jag letade varje dag, nästan maniskt, efter den "perfekta" klockan. Så fort det dök upp en chans däremot, så backade jag direkt. "Äh, det är ingen brådska, jag väntar lite till". Detta pågick fram tills för tre veckor sedan, då jag för första gången någonsin provade den klocka som fick mig att fastna i detta träsk från början. Det kändes helrätt. Att priset sedan var ungefär hälften av det jag tänkt lägga på en rolle var bara en bonus enligt mig. Hittade snart en som kändes vettig och fick till en affär ganska snabbt. Paketet kom igår och jag är överlycklig! Kanske inte det roligaste valet enligt många, men här är min omega speedmaster professional!
Två nya in. GMT:n från förra fredag och Explorern från idag
Någon som kan tipsa mig hur jag enklast laddar upp bilder från min iPhone?
Fick hem paket idag
Ät inte
Gmtx2
Väldigt trevlig bekantskap. Skall justera, ställa in tid och testa med svart Nato ikväll.