• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Efter att ha iakttagit mig och mitt klockintresse väcktes det även hos tjejen. Till slut kom jag inte undan med att flippa och ha mig utan att hon drog på ögonbrynen själv bärandes en guess(fullt förståeligt. Så fick jag ögonen på denna, hon har alltid velat haft en Datejust, sedan är hon galen i både tiffany butikernaboch filmen breakfast at tiffanys, så detta blev att slå huvudet på spiken Lite så, helt okej skick för pengarna.
elqqPr4.jpg
 
Efter att ha iakttagit mig och mitt klockintresse väcktes det även hos tjejen. Till slut kom jag inte undan med att flippa och ha mig utan att hon drog på ögonbrynen själv bärandes en guess(fullt förståeligt. Så fick jag ögonen på denna, hon har alltid velat haft en Datejust, sedan är hon galen i både tiffany butikernaboch filmen breakfast at tiffanys, så detta blev att slå huvudet på spiken Lite så, helt okej skick för pengarna.
elqqPr4.jpg


Vilken skönhet till din skönhet Martin! =)
 
Efter att ha iakttagit mig och mitt klockintresse väcktes det även hos tjejen. Till slut kom jag inte undan med att flippa och ha mig utan att hon drog på ögonbrynen själv bärandes en guess(fullt förståeligt. Så fick jag ögonen på denna, hon har alltid velat haft en Datejust, sedan är hon galen i både tiffany butikernaboch filmen breakfast at tiffanys, så detta blev att slå huvudet på spiken Lite så, helt okej skick för pengarna.
elqqPr4.jpg

Vilken lycka! Grattis till tjejen din :)
 
Efter att ha iakttagit mig och mitt klockintresse väcktes det även hos tjejen. Till slut kom jag inte undan med att flippa och ha mig utan att hon drog på ögonbrynen själv bärandes en guess(fullt förståeligt. Så fick jag ögonen på denna, hon har alltid velat haft en Datejust, sedan är hon galen i både tiffany butikernaboch filmen breakfast at tiffanys, så detta blev att slå huvudet på spiken Lite så, helt okej skick för pengarna.
elqqPr4.jpg
[/quote
Bara det bästa är gott nog, snyggaste damuret. Gratulerar.
 
Efter att ha iakttagit mig och mitt klockintresse väcktes det även hos tjejen. Till slut kom jag inte undan med att flippa och ha mig utan att hon drog på ögonbrynen själv bärandes en guess(fullt förståeligt. Så fick jag ögonen på denna, hon har alltid velat haft en Datejust, sedan är hon galen i både tiffany butikernaboch filmen breakfast at tiffanys, så detta blev att slå huvudet på spiken Lite så, helt okej skick för pengarna.

Happy wife happy life ;)
 
Efter att ha iakttagit mig och mitt klockintresse väcktes det även hos tjejen. Till slut kom jag inte undan med att flippa och ha mig utan att hon drog på ögonbrynen själv bärandes en guess(fullt förståeligt. Så fick jag ögonen på denna, hon har alltid velat haft en Datejust, sedan är hon galen i både tiffany butikernaboch filmen breakfast at tiffanys, så detta blev att slå huvudet på spiken Lite så, helt okej skick för pengarna.
elqqPr4.jpg
Snyggt! Både på henne och i ditt karmakonto.
 
God dag alla klocknördar! Helt ny på forumet,24 åring med ett ganska nyfunnet intresse, hittade faktiskt hit av en slump för en dryg vecka sen när jag var på jakt efter ett riktigt ur. ( Det som skulle bli min första automatklocka, har tidigare enbart haft klädmärken på armen, men insett efter massor av läsning både här på forumet och hos handlaren att det är lika bra att satsa på något ordentligt istället. ) ps. Rolex kommer inhandlas vid senare tillfälle! ds.
Presenten kom idag till den lokala handlaren. En........ Tissot Coutierer , daydate ,rose-guld. Lånar bild då jag i all iver ej hunnit ladda upp någon. Håll till godo! http://www.amazon.co.uk/Tissot-Couturier-Rose-Watch-T0354073605100/dp/B0029MZAMA

Over and Out
Sir!

Grattis! Första klockan (räknar inte dina tidigare ;)) är alltid speciell.
 
Paket, hmm nej. Jag fick min kocka i en plastpåse, en sån liten en som är avpassad efter just en klocka. Eftersom jag betalat nätt en fjärdedel av rekommenderat utpris så protesterade jag bara lite lamt och fick då med en box där ett gångjärn lossnat och trycket var placerat upp och ned eller bakochfram hur man nu vill se det. Nu har båda lossnat, ja inte trycket utan även det andra gångjärnet, jämlikheten vinner ny mark. Kvitto, nej inte det heller. Affären gjordes upp med alla kontanter som jag för tillfället bar på mig och avslutades med "please take my card, it can be handy if somethings happen". Jag vill understryka att det här inte utspann sig på en klockmässa. Det vore väl orimligt eller...

Klockan är en Szanto bakom företaget står grundaren av Luminox och nej, inga Szanto har samma lume som Luminox. Självklart tycker jag att den är snygg men det blir nog ingen trycktestning av de 500 metrarna den är märkt till om jag har den kvar länge nog för en recension. :)


DSC_0730_1.jpg

DSC_0731_2.jpg

DSC_0731_3.jpg


PART_1422187931108_mms_img994408030_1.jpg
 
Tack och stort grattis till dig med. Nu fattar man lite vad livet handlar om :)
Vad är det för några godbitar du väljer mellan?
Ja kanske det... kanske lite stor dock då det är en liten tjej vi har på G. :)
Vem vet modet kanske ändras tills dess, rose passar ju verkligen damer.

Ja jag funderar som smått på något från de stora husen men det är svårt att hitta rätt då det måste vara en keeper!
 
Tillbaka
Topp