Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Paket på ingång! Hör och häpna, ingen Panna denna gång!
Hämtar ut paketet efter jobbet - då kommer det lite bilder
Dessa teasers...
Kul med teasers, bara det inte drar ut på tiden för mkt.
Om paketet är framme så kommer det upp bilder om en timme
Paketet är framme! Var förbi posten och snacka om antiklimax när det visar sig vara stängt!
Öppnar kl 15, bilder kommer upp då!
Ok, nu kör vi - lets skip the bs!
Camouflage deluxe
Stort tack själv Micke. Den klär dig, som sagt, sjukt snygg. För att inte tala om till sommaren. Får man ångra sig? ;-)Ok, nu kör vi - lets skip the bs!
Camouflage deluxe
Ekorrbinde-tajm innan nästa moment!
Jag blir alltså med Omega - min första!
Vart fan är klockan?
Prank från Captain-Miffo!
Omega Aqua Terra 41.5mm!!
Så jävla snygg IRL!!
Stort tack Captain Miffo för en mkt trevlig pratstund och smidig affär!
Ok, nu kör vi - lets skip the bs!
Camouflage deluxe
Ekorrbinde-tajm innan nästa moment!
Jag blir alltså med Omega - min första!
Vart fan är klockan?
Prank från Captain-Miffo!
Omega Aqua Terra 41.5mm!!
Så jävla snygg IRL!!
Stort tack Captain Miffo för en mkt trevlig pratstund och smidig affär!
Stort tack själv Micke. Den klär dig, som sagt, sjukt snygg. För att inte tala om till sommaren. Får man ångra sig? ;-)
Grym AT MickeG, förbaskat snygg den där!
Kul att du breddar dig även till Omega! Tycker att AT:n är sjukt snygg och i likhet med dig föredrar jag 41,5 mm. Grattis till en skönhet!
Var precis och hämtade upp en Hublot Classic Fusion!
Var precis och hämtade upp en Hublot Classic Fusion!
Nej nej siktar även jag själv på rosé, frun min säger att de är den snyggaste ädelmetallen! Beror på skall jag låta någon av de andra gå eller ej så det är svårt! Men tror att det helt klart kommer bli den dyraste någonsin isf snackar vi nog 80k+ men det är mycket som måste stämma då några förslag?Säger du att min klocka är tjejig? Hahahaha! Bara skojar
Låter vettigt. Ungefär hur mycket hade du tänkt att lägga?
Grattis, skitfin Säg till när den ska flippas!Var precis och hämtade upp en Hublot Classic Fusion!
Nej nej siktar även jag själv på rosé, frun min säger att de är den snyggaste ädelmetallen! Beror på skall jag låta någon av de andra gå eller ej så det är svårt! Men tror att det helt klart kommer bli den dyraste någonsin isf snackar vi nog 80k+ men det är mycket som måste stämma då några förslag?
Nej nej siktar även jag själv på rosé, frun min säger att de är den snyggaste ädelmetallen! Beror på skall jag låta någon av de andra gå eller ej så det är svårt! Men tror att det helt klart kommer bli den dyraste någonsin isf snackar vi nog 80k+ men det är mycket som måste stämma då några förslag?
Låter som mina tankegångar det där, köpte du nytt?Kan bara hålla med henne.
Hrm... Att välja var för mig en ganska så lång men väldigt trevlig process. Jag kollade mest på: PAM511 som det då blev, PAM511, Rolex Daytona 116505 och 116515, Breguet Type XXI, Vacheron Constantin Overseas, Calibre de Cartier Diver, Jaeger le Coultre Navy Seal, Omega Speedmaster, Omega Seamaster Planet Ocean och nya SM300 men även en i brons, IWC Aquatimer Charles Darwin.
Man får åka runt och klämma och känna på allt tills man till slut känner att Den här är det
Gillart! Riktigt snygg denna!
Hubbebubbeeee! Grattis!Var precis och hämtade upp en Hublot Classic Fusion!
Låter som mina tankegångar det där, köpte du nytt?