Går de att beställa online?Update: Footlocker i MOS hade kvar dom i strl upp till 42 om nån är sugen. För litet för mig tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går de att beställa online?Update: Footlocker i MOS hade kvar dom i strl upp till 42 om nån är sugen. För litet för mig tyvärr
Tror inte det, kollade tidigare och hittade inte ens modellen på nätet.Går de att beställa online?
Fan, det suger.Tror inte det, kollade tidigare och hittade inte ens modellen på nätet.
Dubbelkollade deras hemsida nu, dom finns där, dock slutsålda.Fan, det suger.
Feta som fan.Ser feta ut. Ännu bättre i helsvart..
![]()
Försökte men sidan bara crashade för migNågon som knep ett par Yeezy på Tres-Bien?
Har fått orderbekräftelse på ett par 11or. Återstår att se om man får några öht.
Fräscha! Roligt med rosa ocksåSenaste tillskottet. Adidas Stan Smith Ray Pink.
![]()
Grymt! Gör gärna det!![]()
Fan vad sply-350 förstör hela skon enligt min egna uppfattning. Annars ser de sjukt fräscha ut på!Ledsen för sen återkoppling! Haft på mig dom några dagar nu och måste säga att jag trivs bättre än jag trodde. Dom könns mer rejäla/bättre bygg kvalite än tidigare 350 (och 750) Själv fick jag gå upp en halv storlek, det för att dom sitter rätt tight över breda delen av framfoten. Upplever dom inte i närheten av lika breda i verkligheten som på bild rent utseendemässigt. Svårfångade på bild men lägger till några minutfärska bilder:
![]()
![]()
Vad har du för size i UB kontra 350 v2?Ledsen för sen återkoppling! Haft på mig dom några dagar nu och måste säga att jag trivs bättre än jag trodde. Dom könns mer rejäla/bättre bygg kvalite än tidigare 350 (och 750) Själv fick jag gå upp en halv storlek, det för att dom sitter rätt tight över breda delen av framfoten. Upplever dom inte i närheten av lika breda i verkligheten som på bild rent utseendemässigt. Svårfångade på bild men lägger till några minutfärska bilder:
![]()
![]()
Vad har du för size i UB kontra 350 v2?
CS1 är typ omöjlig att hitta någonstans...Finns någon av dessa (i svart/grå/vit) i någon butik i Sthlm?
![]()
http://www.adidas.se/nmd_cs1-primeknit-shoes/S32191.html
![]()
http://www.adidas.se/ultra-boost-uncaged-skor/BB3900.html
Fan vad dem satt bra på dig. Riktigt grymma.Ledsen för sen återkoppling! Haft på mig dom några dagar nu och måste säga att jag trivs bättre än jag trodde. Dom könns mer rejäla/bättre bygg kvalite än tidigare 350 (och 750) Själv fick jag gå upp en halv storlek, det för att dom sitter rätt tight över breda delen av framfoten. Upplever dom inte i närheten av lika breda i verkligheten som på bild rent utseendemässigt. Svårfångade på bild men lägger till några minutfärska bilder:
![]()
![]()
Vart hitta du dom?Ser feta ut. Ännu bättre i helsvart..
![]()
![]()
Tack! Vet du om de finns tilgängliga i de flesta färgerna också?CS1 är typ omöjlig att hitta någonstans...
UB UC går däremot att hitta! Vet att vissa Stadium har haft dom på hylla och P&F hade den senast jag var där![]()
Fan vad dem satt bra på dig. Riktigt grymma.
Men fan att storleken är liten som du säger. Då har jag tabbat mig. Tyckte mina UB's var för stora så tog en halv storlek mindre på yeezy.![]()
Beror väl lite på vilken typ av fot man har, själv har jag ganska breda fötter och egentligen bara därför jag trivs bättre med dom en halv storlek upp! Bara pröva, annars går det nog att byta med någon hyffsat lätt![]()
På P&F menar du?Tack! Vet du om de finns tilgängliga i de flesta färgerna också?![]()
Hade du inte fler yeezys?Hela truppen samlad![]()
Hade du inte fler yeezys?
Vilken size har du? Skulle kunna tänka mig att släppa mina MR!Haft PB 2.0 , tans två ggr, 750gum men alla har fått lämna. Suktat efter moonrocks men v2 verkar vara det närmsta jag kan komma haha
Vilken size har du? Skulle kunna tänka mig att släppa mina MR!
För övrigt jävligt avis på dina CS1... Stämmer det att dom blir slappa efter ett tag pga PK och inga laces?
Då har vi fan samma size!8,5 US! Nej, jag har använt dom rätt mycket under sommarens soliga dagar och jag märker ingen skillnad alls. En enda sak jag kan störa mig lite på och det är en så töntig sak att flärpen där bak viker ner sig eftersom dom går i byxkanten haha
Då har vi fan samma size!
Var nära att klicka hem CS1 Winter Wool, men trodde att dom töjde sig rätt mycket så jag skippade... Ångrar mig nu!![]()