Väger några kilon per sko bara.Har liknande, förstärkta-ish. Står emot allt typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väger några kilon per sko bara.Har liknande, förstärkta-ish. Står emot allt typ.
Vart beställde du dom ifrån?Har redan beställt 4 par NMD:s, men skobutiker verkar vara segare än andra butiker på att skicka skor, så jag roade mig med att klicka hem ett par till... öh..
![]()
https://www.jdsports.se/search/adidas+nmd/Vart beställde du dom ifrån?
Skön färg, plus att det är inte alla butiker som har den färgenThankuu![]()
Har letat lite halvhjärtat ett tag i 08-området men sket i det tillslut, kände mig tvungen att klicka hem ett par nu, så tack för tipset!Skön färg, plus att det är inte alla butiker som har den färgen![]()
Ah, svårfångad färg, som sagt. Sneaker news skrev om dem, så det var en slump. Ibland har man turHar letat lite halvhjärtat ett tag i 08-området men sket i det tillslut, kände mig tvungen att klicka hem ett par nu, så tack för tipset!
De gröna är grymma..Ah, svårfångad färg, som sagt. Sneaker news skrev om dem, så det var en slump. Ibland har man tur![]()
City sock, fasiken vad sköna de var att gå runt i, lätt utvärdering efter en dag på stan, bättre upp än vanliga r1/pk runner.. Varmt rekommendera om ni får möjligheten att köpa..![]()
Kanske lite varmare men kändes som tårna sitter mer tight på socken vilket gör att de blir lite kallare än när man kan röra tårna liteFan dom ser bra ut! Inte rockat mina än faktisktKänns dom varmare att gå runt i?
Hur är storleken? True to size, eller måste man gå upp/ned en storlek?Kanske lite varmare men kändes som tårna sitter mer tight på socken vilket gör att de blir lite kallare än när man kan röra tårna lite![]()
Nmd r1 har jag us 10.5, city sock pk us 10, pris 1800sek adidas.seHur är storleken? True to size, eller måste man gå upp/ned en storlek?
Vad är originalpriset?
För mig är det precis tvärtom. Skumt.Nmd r1 har jag us 10.5, city sock pk us 10, pris 1800sek adidas.se
Nmd r1 har jag us 10.5, city sock pk us 10, pris 1800sek adidas.se
Vet ni vad ni har för längd på foten, från häl till tå?För mig är det precis tvärtom. Skumt.
LustigtFör mig är det precis tvärtom. Skumt.
Ca 27cm.Vet ni vad ni har för längd på foten, från häl till tå?![]()
Alltid kört 43, 42 på Converse. Blev därför förvånad när jag var tvungen att köra 44 på NMD. Jag är dock plattfot, och NMD är lite tightare där fram, så det är väl det då...Ca 27cm.
Brukar alltså vanligtvis satsa på 27,5cm i skor.
Adidas NMD r1: stl 44
Adidas NMD r1 pk: stl 44
Adidas NMD City sock (cs1): stl 44.
Dessa är knappt använda dock, då min stortå vill penetrera tyget på skon, framtill. Den domnar även bort efter 10 min på gaspedalen när jag kör bil.![]()
Kör också på 43 i Converse, kan även pressa in fötterna i 42,5 - tar dock ett tag tills de släpper och sitter perfekt.Alltid kört 43, 42 på Converse. Blev därför förvånad när jag var tvungen att köra 44 på NMD. Jag är dock plattfot, och NMD är lite tightare där fram, så det är väl det då...
Timberlands? Ser ut som Diemme.Kommer hem och tjejen överraskar mig med dessa två par.
![]()
![]()
Timberlands? Ser ut som Diemme.![]()
Bra tjej, håll hårt i henne!Kommer hem och tjejen överraskar mig med dessa två par.
![]()
![]()
Riktigt fräscha!Var tvungen att vänta till 00.01, sedan klickade jag hem dessa
Adidas Ado Pure Boost
![]()
![]()
![]()
Aa, ska visst vara lite militärstuk över dem. Ser fram emot att få testaRiktigt fräscha!
Perfekt höstskoAa, ska visst vara lite militärstuk över dem. Ser fram emot att få testa![]()
Släppta än? Länka!Lite mer vattentåligare Presto, typ rubberized? feeet.
![]()
Verkar inte som det.Släppta än? Länka!