Klahr
Basic
Skulle varit tydligare! Helt svarta. SryFan flög ju in på sidan ihop om att det skulle ha re-stockats svartgråa camos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle varit tydligare! Helt svarta. SryFan flög ju in på sidan ihop om att det skulle ha re-stockats svartgråa camos!
Ska klippa ett par svartaLunarForce1 Duckboot, bra vintersko. Har personligen dock svårt för "gum" färgad sula, sjukt fult.
Tänk vad olika man tycker. Gummi färgad sula är nästan ett krav för att jag ska köpa ett par sneakersLunarForce1 Duckboot, bra vintersko. Har personligen dock svårt för "gum" färgad sula, sjukt fult.
Jag tycker att dom är tvärfeta!LunarForce1 Duckboot, bra vintersko. Har personligen dock svårt för "gum" färgad sula, sjukt fult.
Grymt att du rockar, har dock svårt för V2...Haters gonna hate
Skulle lätt kunna tänka mig dom bruna!Intressant sneaker, som inte är tokdyr. 10% rabatt på första ordern dessutom. Är det någon med erfarenhet?
Valesca Milano Cartée
Model: Sneakers
Color: Dark brown
Material: Full grain leather
Sole: Sneaker
Design: Plain
Construction: Blake
Heel: Sneaker sole
Lining: Vacchetta leather
Lining color: Natural leather
Shoe weight: 0.5 kg
Fit: Standard
‘Belràtt’ comes from Milan dialect and represents the ‘Toymaker’, the man who has all the latest toys for kids in his own shop. Entirely handmade with full grain leather, the new dark brown sneaker will give a more casual look to your walk. It’s very comfortable: you can wear it all day thanks to its rubber sole. And it’s quite easy to match.
https://www.velasca.com/en/category...=prodotto&mc_cid=1c565ff6ea&mc_eid=28e7392901
Jag köpte mitt första par för en vecka sedan så hypen är garanterat död nu.Är Adidas NMD r1 bra? Känns som att det är en väldig hype kring dem!
Haha hur är skorna då?Jag köpte mitt första par för en vecka sedan så hypen är garanterat död nu.
Mycket snygga!Intressant sneaker, som inte är tokdyr. 10% rabatt på första ordern dessutom. Är det någon med erfarenhet?
Valesca Milano Cartée
‘Belràtt’ comes from Milan dialect and represents the ‘Toymaker’, the man who has all the latest toys for kids in his own shop. Entirely handmade with full grain leather, the new dark brown sneaker will give a more casual look to your walk. It’s very comfortable: you can wear it all day thanks to its rubber sole. And it’s quite easy to match.
https://www.velasca.com/en/category...=prodotto&mc_cid=1c565ff6ea&mc_eid=28e7392901
Är Adidas NMD r1 bra? Känns som att det är en väldig hype kring dem!
Jag köpte ett beggat par här. Hoppas att jag tycker som duFick mina första par i veckan, finns en orsak till varför jag redan känner jag vill ha fler! Sköna och snygga, lättmatchade med i den färg jag valde
Såja, rätta färgen!! Storlek, vid ev försäljning?Fick hem dessa idag Otroligt sköna, men en aningen för små...Får se om jag behåller dom.
Såja, rätta färgen!! Storlek, vid ev försäljning?
Helt rätt val! Skulle dock byta till svarta snören, blir lite cleanare dåFick hem dessa idag Otroligt sköna, men en aningen för små...Får se om jag behåller dom.
Helt rätt val! Skulle dock byta till svarta snören, blir lite cleanare då
Beställt från Adidas och väntar på leverans antar jag?Har redan beställt 4 par NMD:s, men skobutiker verkar vara segare än andra butiker på att skicka skor, så jag roade mig med att klicka hem ett par till... öh..
Ett par, det går inte snabbt alltså...Beställt från Adidas och väntar på leverans antar jag?
Hur är storleken? True to size, eller måste man gå upp/ned en storlek?City sock, fasiken vad sköna de var att gå runt i, lätt utvärdering efter en dag på stan, bättre upp än vanliga r1/pk runner.. Varmt rekommendera om ni får möjligheten att köpa..
Håller med... Fick min order uppdaterad igår med att dom varit ute för leverans men inte kommit in genom dörren och därför inte kunnat leverera...Ett par, det går inte snabbt alltså...
Aha, så de kör hemleverans...Håller med... Fick min order uppdaterad igår med att dom varit ute för leverans men inte kommit in genom dörren och därför inte kunnat leverera...
Ingen har försökt ringa och inget SMS är skickat
Verkar som det...Aha, så de kör hemleverans...
Jag är glad så länge man plocka ut dem på Hemköp
Snygga men lite väl lika Gianvito Rossi...Intressant sneaker, som inte är tokdyr. 10% rabatt på första ordern dessutom. Är det någon med erfarenhet?
Valesca Milano Cartée