• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

image.jpg

Diemmetorka i Stockholm. Ingen av de modeller som jag ville prova fanns, varken i butik eller att beställa.
Var på NK, Nitty Gritty och C-Store. Ogillar att behöva beställa från nätet. Marostica Mid och Fontesi är ju riktigt mysiga.
Förhoppningsvis kommer jag iväg till Italien på en sen semester lite senare i höst, så får passa på då istället.

DI1607MM03_B-1610x1073.jpg
DI1607FO13_C-1610x1073.jpg

Ok, så de vanliga NMD R1 var ingen hit för mina fötter, klämde åt för mycket, fast jag gick upp lite i storlek. Får testa vidare när jag har chansen.
Var nog inte så smart att beställa 4 par på en gång!, haha.

Vad mer. Fast än Adidas erbjuder fri retur, så verkar det vara väldigt krångligt. Man fick ju en retursedel som det stod Postnord på, men Postnord vägrade ta emot paketet, eftersom det inte går in i deras system. Kikar man på Adidas hemsida så står det att man kan boka upphämtning via UPS. Men UPS ville inte heller ta med sig paketet!
Nu har jag mailat Adidas, och väntar på svar... suck...

Såg fram emot ADO Pure Boost skorna, men de var inte lika snygga i verkligheten, plus att de var lite för stora för mig. Suck.

Tröstade mig med ett par City Socks. Storlek 43. De sitter väldigt bra, men jag tror faktiskt att även 44 skulle funka.

IMG_1739.JPG

På Blocket. Har den modellen du skickar tillbaka och dessa är inte lika tajta. Är ganska säker på att det finns skor att testa och kanske även köpa på tex Foot Locker eller Solestory så slipper du strula med returer.
Mm, eftersom jag är plattfot, så verkar det som att NMD skor i Prime Knit passar mig bäst. Fint ska det va... hehe...
Jag gillar inte att gå runt i butiker, men just i det här fallet så hade varit mycket smidigare. Stör mig lite på att alla modeller har olika fit på storlekarna.

Senast ändrad:
Lanvin är tillbaka igen. Pga. Ett inkompetent jävla företag som jag hade kunnat offra mitt liv för att sänka, PostNord.
Gått över 3(!!!) månader sen paketet skickades till England (en på posten hjälpte mig skriva adressen dessutom(!!)). Fick betala 275kr för utskicket! Nu är paketet tillbaka hos mig. Orkar knappt ringa och klaga mer, för att försöka få mina 275kr tillbaka.. Jag ger upp. Ska aldrig mer beställa skor från END. Och bojkotta allt som går via sketna PostNord.
Bränner skorna i kaminen ikväll.

image.jpeg

Lanvin är tillbaka igen. Pga. Ett inkompetent jävla företag som jag hade kunnat offra mitt liv för att sänka, PostNord.
Gått över 3(!!!) månader sen paketet skickades till England (en på posten hjälpte mig skriva adressen dessutom(!!)). Fick betala 275kr för utskicket! Nu är paketet tillbaka hos mig. Orkar knappt ringa och klaga mer, för att försöka få mina 275kr tillbaka.. Jag ger upp. Ska aldrig mer beställa skor från END. Och bojkotta allt som går via sketna PostNord.
Bränner skorna i kaminen ikväll.
image.jpeg
END är grymt, beställer nästan uteslutande därifrån. Men då vet jag vad jag ska ha också samt i vilken storlek. Om jag skulle vara osäker provar jag hellre någonstans, och ev köper det direkt i butiken då.
Postnord är en annan femma.. Tråkigt! Vilken storlek? Var det lanvin man fick gå ner 1-2 storlekar på?

Tillbaka
Topp