Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plockade nyss hem två par pjux!
![]()
![]()
Köpte dem i 42. Det är precis på gränsen. Skulle ha varit bättre med 42.5. Men efter ett tags användande så vänjer man väl sig.Vad har du för size?![]()
Om du jämför med svarta eller Tan så tycker jag de är hemskaHmm, är dessa bra eller bara Hypade.. Svårt att bestämma mig..
![]()
Har liknande, förstärkta-ish. Står emot allt typ.Snubblade över dessa. Vettigt alternativ för vintern?
![]()
Crep Protect. Finns att köpa hos Footlocker.Någon som har tips på bra medel att skydda sina sneakers med?![]()
Tackar. Beställs direkt.Crep Protect. Finns att köpa hos Footlocker.
Sök på youtube för att se den in action.
Bara hypade.Hmm, är dessa bra eller bara Hypade.. Svårt att bestämma mig..
![]()
Som satan.Bara hypade.
Är det inte bara så att NMD råkar vara fett jävla snygga?Som satan.
NMD hypen är brutal också, fler modeller än Omega.
Nope, bara hypeÄr det inte bara så att NMD råkar vara fett jävla snygga?
De tilltalar mig som satan, och jag är ingen sneakers-kille överlag.
Pris? 6k?Någon som är sugen? US11. För små för mig.
![]()
Nja <6kPris? 6k?
Edit: Vad har du för stl i NMD och UB om US11 är för små?
Om du vill du lysa upp som en vägarbetare kör!Hmm, är dessa bra eller bara Hypade.. Svårt att bestämma mig..
![]()
Nej, inte för mig!Fyller skosnörena någon funktion på Yeezys?
on Fleek AF tha GOATStenhård!
![]()
Jag löser mina skor utan skohorn, det är bara att stoppa ett finger i öglan och dra på sigSitter nu med mina första ndm på mig, min högra fot är dock aningen fetare upptill än vänstra (fotbollsolycka...) så inte så skön på där (än tänker jag, hoppas det blir bättre. Fight the pain typ) medan vänstra är som som luft på fötterna. Lite annorlunda mot vad jag tänkte mig när de var i handen, inga skor en tar på utan skohorn direkt, men riktigt bra ändå. Är ju van vid converse eller new balance 574, där de senare är otroligt sköna med![]()
Är det bara jag som använder tummen som skohorn?Jag löser mina skor utan skohorn, det är bara att stoppa ett finger i öglan och dra på sig![]()
Fan flög ju in på sidan ihop om att det skulle ha re-stockats svartgråa camos!Då dessa börjar bli lite slitna så klickade jag hem ett par nya nyss, svarta blev det denna gångSchysst med 10% rabatt på Zalando.
![]()