• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Hmm, är dessa bra eller bara Hypade.. Svårt att bestämma mig..
DSC08118.jpg

Hur bärs NMD XR1 jämfört med vanliga NMD? Kör 42 på vanliga NMD's. Fittingroom säger att jag ska upp en storlek, men känns lite märkligt..

Sitter nu med mina första ndm på mig, min högra fot är dock aningen fetare upptill än vänstra (fotbollsolycka...) så inte så skön på där (än tänker jag, hoppas det blir bättre. Fight the pain typ) medan vänstra är som som luft på fötterna. Lite annorlunda mot vad jag tänkte mig när de var i handen, inga skor en tar på utan skohorn direkt, men riktigt bra ändå. Är ju van vid converse eller new balance 574, där de senare är otroligt sköna med :)

Sitter nu med mina första ndm på mig, min högra fot är dock aningen fetare upptill än vänstra (fotbollsolycka...) så inte så skön på där (än tänker jag, hoppas det blir bättre. Fight the pain typ) medan vänstra är som som luft på fötterna. Lite annorlunda mot vad jag tänkte mig när de var i handen, inga skor en tar på utan skohorn direkt, men riktigt bra ändå. Är ju van vid converse eller new balance 574, där de senare är otroligt sköna med :)
Jag löser mina skor utan skohorn, det är bara att stoppa ett finger i öglan och dra på sig :)

Då dessa börjar bli lite slitna så klickade jag hem ett par nya nyss, svarta blev det denna gång :) Schysst med 10% rabatt på Zalando.
IMG_8193.JPG

Tillbaka
Topp