Skeva storlekar. Och överpriser på de flesta. Sluga jävlar.Från en medlem här som hade tänkt skicka tillbaka dem till Adidas
Annars finns det ett par på Blocket. Går att få för 2500 kr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skeva storlekar. Och överpriser på de flesta. Sluga jävlar.Från en medlem här som hade tänkt skicka tillbaka dem till Adidas
Annars finns det ett par på Blocket. Går att få för 2500 kr!
Man får pruta lite, har märkt att folk har köpt på sig i hopp om att tjäna en skön slant. Visar sig sedan att det inte var något större intresse, och slumpar därför iväg dem.Skeva storlekar. Och överpriser på de flesta. Sluga jävlar.
Dagens dojor
Smuts?Fick hem mina nmd:s igår och ser man det här...![]()
Nope. Försökte få bort det.
DrygtNope. Försökte få bort det.
Får ta och returnera dem. Ska bara höra med adidas innan så de inte tror att jag har orsakat skadan på skorna.
Skulle fått panikFick hem mina nmd:s igår och ser man det här...![]()
Blev det ingen annons. Fast nu när jag tänker efter så har vi nog samma storlek. Kör också 44 i Nike. Då är väl dom för små för mig med antar jagEUR44 nike roshe one. Lägger upp en säljannons imorgon så kan vi ta det därifrån via PM, förutsatt att du är intresserad.![]()
Nä glömde/hade inte tid att fota pjucksen. Kommer nog snart.Blev det ingen annons. Fast nu när jag tänker efter så har vi nog samma storlek. Kör också 44 i Nike. Då är väl dom för små för mig med antar jag
Ok, då är det nog 7or jag ska ha, precis som du.Nä glömde/hade inte tid att fota pjucksen. Kommer nog snart.
De är för stora förresten.
Fick hem mina nmd:s igår och ser man det här...![]()
Köpte ett likadant par idag.Har redan beställt 4 par NMD:s, men skobutiker verkar vara segare än andra butiker på att skicka skor, så jag roade mig med att klicka hem ett par till... öh..
![]()
Mm, löjligt feta. Borde köpt de förra sommaren (eller när det nu var) när dem släpptes..VILL HA!!!!
![]()
Mm, löjligt feta. Borde köpt de förra sommaren (eller när det nu var) när dem släpptes..
Jo, såg att det var "tillbaka".
V1 eller V2?Någon som vet om man kan köra samma storlek i Yeezy som NMD?
V2 jag har i åtankeV1 eller V2?
Jag kör samma i mina NMD mesh som V2. V2 var lite tighta i början men har töjt sig lite och sitter rätt bra nu.V2 jag har i åtanke![]()
Okej, tack! Tänkte försöka få tag på ett par svart/vita nu i nästa releaseJag kör samma i mina NMD mesh som V2. V2 var lite tighta i början men har töjt sig lite och sitter rätt bra nu.