almeyero
Silver
Fan nu måste man ju slå till på dom, 25% på Cali med koden TRICK.Jo, såg att det var "tillbaka".
Försöker komma på anledningar till att inte köpa.. Typ att man inte har något att matcha med ändå... Går sådär.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan nu måste man ju slå till på dom, 25% på Cali med koden TRICK.Jo, såg att det var "tillbaka".
Försöker komma på anledningar till att inte köpa.. Typ att man inte har något att matcha med ändå... Går sådär.![]()
Pang!Fan nu måste man ju slå till på dom, 25% på Cali med koden TRICK.
Pang!
![]()
SK8 OR DIE
![]()
Jag har väntat länge på den där lilla extra knuffen. Stan Smith ska bli höstens beaters. Det är nästan ett par C&J Coniston ju...Såja!!!
Jag har väntat länge på den där lilla extra knuffen. Stan Smith ska bli höstens beaters. Det är nästan ett par C&J Coniston ju...![]()
Tack för tips av koden, nu blir det nog dra till med nåt spontanköpFan nu måste man ju slå till på dom, 25% på Cali med koden TRICK.
Fan nu måste man ju slå till på dom, 25% på Cali med koden TRICK.
24 timmars försprång står det bara.Vet du om koden gäller bara idag?
24 timmars försprång står det bara.
25% med koden TRICK.Med appen Wrapp så finns det ett erbjudande hos Caliroots - handla för 1000 få 200 tbx. Kanske kan intressera skofolket här.
Jag kör samma grej! Kände mig lite korkad som köpte vita sneakers till hösten, men jag vill ju skita ner dom ordentligt!Jag har väntat länge på den där lilla extra knuffen. Stan Smith ska bli höstens beaters. Det är nästan ett par C&J Coniston ju...![]()
Det är även min tanke. Skoblock, vila & lite ompysslande, sen får vi se hur det blir.Jag kör samma grej! Kände mig lite korkad som köpte vita sneakers till hösten, men jag vill ju skita ner dom ordentligt!
Snyggt!Det är även min tanke. Skoblock, vila & lite ompysslande, sen får vi se hur det blir.
Just nu kan jag inte motivera ett par Coniston till vardags, det skulle gå åt h*vete.
Bilder...![]()
![]()
Det är inte mina, stulet material. Vit-vit sula på mina Stan, mörkare på mina rosa Stan Smith.Snyggt!
Är din sula gulare från början? Ser mycket bra ut oavsett! Mina är lite för vita fortfarande...
Jag kör samma grej! Kände mig lite korkad som köpte vita sneakers till hösten, men jag vill ju skita ner dom ordentligt!
Pang!
![]()
SK8 OR DIE
![]()
Aha, bra med inspiration och målbild! Hade varit nice med mocka i hälen som det ser ut att vara på referensbilden!Det är inte mina, stulet material. Vit-vit sula på mina Stan, mörkare på mina rosa Stan Smith.
Ja jag är väldigit positiv till mina, känns rejäla och sköna att gå i.Dom överlever det, Stan Smith är riktigt robusta!
Ja jag är väldigit positiv till mina, känns rejäla och sköna att gå i.
Bra fråga..Finns det någon i denna eminenta tråd som har koll på vilka märken som säljers sneakers för oss med smala fötter/läst? Är New Balance ett sånt märke (model M1500 t ex)? @snoozarn har du koll?
Bra fråga..jag upplever nya converse Chuck Taylor 2 som rätt smala.
@christian-h eller någon annan kanske vet mer?
Tyvärr inte... Jag har något bredare fötter.Finns det någon i denna eminenta tråd som har koll på vilka märken som säljers sneakers för oss med smala fötter/läst? Är New Balance ett sånt märke (model M1500 t ex)? @snoozarn har du koll?
Beställde ett par från Cali igår, använd kod: TRICK, 25% rabatt
Lite sent ute såg jag nu...