Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Feta som fan, men imho inte värda 2199kr...Lyckades fixa ett par
![]()
Lyckades fixa ett par![]()
ÄschFeta som fan, men imho inte värda 2199kr...
Enligt mig ska NMD kosta mellan 1199kr och 1799kr (max 1999kr vid ltd)
Du får följa tråden lite bättreDu är roligInga NMD hittills har suttit bra om jag har förstått det rätt? Ändå så klickar du hem allt varianter som finns...lite ängslig?
![]()
Tyckte de var feta som fan när jag först såg dem, men sen blev jag illamående från ingenstans.Lyckades fixa ett par
![]()
Jag hakade på lite sent, så allt är fortfarande väldigt nytt för migTyckte de var feta som fan när jag först såg dem, men sen blev jag illamående från ingenstans.
Antingen är det vädret som får mig att prioritera boots, eller så är "NMD-hypen" officiellt död för mig.
Det har gått överstyr..
Var inte meningen att hata, de är ruskigt feta ändå. Grattis!![]()
Det blev en dubbelpangare. Ett par svarta är på ingång! Min flickvän överraskade mig igår, med ett par vit/gröna Stan Smith - samtidigt som jag står & packar upp ett par... Vit/gröna Stan Smith. Flickvännen drog hem ett par svarta i stället. Win, win!Stan Smith är underbara beaters, jag körde helsvarta Stan Smith hela förra vintern, de ser helt orörda ut.
Bra flickvän, håll hårt i henne!Det blev en dubbelpangare. Ett par svarta är på ingång! Min flickvän överraskade mig igår, med ett par vit/gröna Stan Smith - samtidigt som jag står & packar upp ett par... Vit/gröna Stan Smith. Flickvännen drog hem ett par svarta i stället. Win, win!
Det blev en dubbelpangare. Ett par svarta är på ingång! Min flickvän överraskade mig igår, med ett par vit/gröna Stan Smith - samtidigt som jag står & packar upp ett par... Vit/gröna Stan Smith. Flickvännen drog hem ett par svarta i stället. Win, win!
Köpte ett par Nike Air Max i Flyknit. Sneakersnstuff tar 1599 kr för dessa, men eftersom jag är i Hong-Kong köpte jag dem för lite över 600 kr istället
![]()
Sorry, kommer att ha rätt mycket att kånka på. Bra shopping härVilken teaser! Man skulle ju gärna vilja lägga en beställning av dig..![]()
Sorry, kommer att ha rätt mycket att kånka på. Bra shopping här![]()
Med skor? Eller NMD?Är det någon som kan förklara det här med hype för mig?
Militärgröna med tyskflagga å patroner runtomkring. Riktiga nazisulorFeta.. Bra färg.
![]()
HAHA. Såg flaggan nu på datorn, postade från mobilen. Sjukt ju, men ser även ett japanskt tecken?Militärgröna med tyskflagga å patroner runtomkring. Riktiga nazisulor![]()
Vilket gör det hela ännu äckligare....tror dock inte det är japanska men fan ser ju likadant utHAHA. Såg flaggan nu på datorn, postade från mobilen. Sjukt ju, men ser även ett japanskt tecken?![]()
Sneakers överlag.Med skor? Eller NMD?
Tror inte de finns nån hype det är som alla trådar här på KS alla gillar olika grejer här hänger väll dom dom älskar sneakers det är som klockor man kan aldrig ha för mångaSneakers överlag.![]()
Försöker hitta ett par, Uncaged, inte lätt!Dessa ska coppas
![]()
Riktigt bra skit!Dessa ska coppas
![]()