• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Såja!

IMG_9768.JPG

IMG_9767.JPG

Lyckades fixa ett par :)

image.jpeg
Tyckte de var feta som fan när jag först såg dem, men sen blev jag illamående från ingenstans.
Antingen är det vädret som får mig att prioritera boots, eller så är "NMD-hypen" officiellt död för mig.
Det har gått överstyr..

Var inte meningen att hata, de är ruskigt feta ändå. Grattis! :)

Tyckte de var feta som fan när jag först såg dem, men sen blev jag illamående från ingenstans.
Antingen är det vädret som får mig att prioritera boots, eller så är "NMD-hypen" officiellt död för mig.
Det har gått överstyr..

Var inte meningen att hata, de är ruskigt feta ändå. Grattis! :)
Jag hakade på lite sent, så allt är fortfarande väldigt nytt för mig :)

Stan Smith är underbara beaters, jag körde helsvarta Stan Smith hela förra vintern, de ser helt orörda ut.
Det blev en dubbelpangare. Ett par svarta är på ingång! Min flickvän överraskade mig igår, med ett par vit/gröna Stan Smith - samtidigt som jag står & packar upp ett par... Vit/gröna Stan Smith. Flickvännen drog hem ett par svarta i stället. Win, win!

Tillbaka
Topp