WBergdahl
Silver
Märkligt... Aja, jag fick tag på ett par, så jag är nöjd iafFör mig öppnade den innan tio. Andra på Twitter säger samma sak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt... Aja, jag fick tag på ett par, så jag är nöjd iafFör mig öppnade den innan tio. Andra på Twitter säger samma sak.
Jag va i kö runt 9.40, inga skor dockKön? Den var inte igång så tidigt, men sidan var uppe då.
Kön öppnade för mig långt senare
Hände min polare också... Hans pengar drogs men när han ringde för att dubbelkolla så hade han inte fått ett parKom in tre gånger på aplace rätt storlek och allt, kortnummer/adress ifylld och varje gång jag klicka vidare att betala så krascha sidan! Varje gång! Jävla skit sida.
Hände min polare också... Hans pengar drogs men när han ringde för att dubbelkolla så hade han inte fått ett par
Håller helt med!Då ska man fan i mig få kompensation!!
Well when resell is life
Haha, vilken skojare!
Skorna ligger ute nu för under 4500kr och kommer att sjunka ännu lägre om någon vecka
![]()
Mm, väntar man någon vecka, så kommer priserna att droppa.Går o choppa runt 3 k redan. Verkar som droppet var stort och många fick dojor kontra belugas.
Sorry boys, taskigt att posta denna för alla som tagit ett L
![]()
Jag vill ju va som du... så jag behåller mina!
Tror tyvärr inte att priserna kommer att landa under 3k, det skulle vara sjuktMm, väntar man någon vecka, så kommer priserna att droppa.
Ryktas om att EU fick fler skor tilldelade, jämfört mot USA.
Har 11.5 i OG v2, UB, NMD mesh. I OG v2 har jag plockat ut innersulan men kör med annan iläggssula.Sitter dom lika tight som man tror?
Vad körde ni för size och vad har ni vanligtvis?
Kör samma som i NMD och det funkar bra.Sitter dom lika tight som man tror?
Vad körde ni för size och vad har ni vanligtvis?
Runt 3000 kr, att folk vill ha 4000-5000 kr är lite väl...Tror tyvärr inte att priserna kommer att landa under 3k, det skulle vara sjukt
Det håller jag med om!Runt 3000 kr, att folk vill ha 4000-5000 kr är lite väl...
Då är jag safeKör samma som i NMD och det funkar bra.
http://sneakernews.com/2016/09/28/detailed-look-bape-x-adidas-nmd-r1/2/Någon som har koll på nmd bape släppet?![]()
Vad tänkte du på?Någon som har koll på nmd bape släppet?![]()
Vad jag har hört är det ingen svensk butik som kommer att få dom då det bara är BAPE-butiker och riktiga Adidas-butiker som får dom...Tänkte mest tid och vilka säljare som kmr finnas i Sverige?