• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

IMG_1217.JPG
Nyinkommet :)

Jag måste säga att jag förstår folk som köper för att tjäna pengar, men har väldigt liten respekt för dom.
Folk som köper för att rocka, har jag respekt för.
Dom som köper av resellers och rockar, dom har jag sjuk respekt för!
Är själv en av dem som köpt ett par Yeezy på resell. Är dessutom väldigt sugen på ett par V2 beluga nu, men har svårt att motivera ett köp för ca 4k..

Är själv en av dem som köpt ett par Yeezy på resell. Är dessutom väldigt sugen på ett par V2 beluga nu, men har svårt att motivera ett köp för ca 4k..
Första timmen var priset uppe på 5k. Beror säkert på att de var inköpta för 2799 kr? på Caliroots och sen 2695 kr? på Paul & Friends. Sen efter Adidas släpp så sjunker priserna lite. Ge de en vecka så kan du säker få ett par för strax över 3k när någon är desperat :)

Första timmen var priset uppe på 5k. Beror säkert på att de var inköpta för 2799 kr? på Caliroots och sen 2695 kr? på Paul & Friends. Sen efter Adidas släpp så sjunker priserna lite. Ge de en vecka så kan du säker få ett par för strax över 3k när någon är desperat :)
Kan hoppas att även V2 beluga sjunker i pris. Annars är det bara att vänta till nästa drop! Sjukt sköna skor

Ska upp till sthlm över helgen och tänkte se om jag kan beckna några skor när jag ändå är där. Om någon är intresserad så bara skicka PM. NMD winterwool DS i box, de andra två använda men i bra skick (utan box).

2,900:- tutti, KS pangpris :)

UK 8
20161121_234850.jpg

UK8
20161121_234811.jpg

UK 8,5
20161121_234744.jpg

Jag söker ett par runners i Air-Max 1-stil i gärna något riktigt material(typ inte plasts utan mocka eller skinn alltså) i svart med vit sula. Lagom "klumpiga" m.a.o.
Har kikat runt lite men finner typ inget som matchar detta? Hur är det för övrigt möjligt att svarta skinn el. mocka air max 1 med vit sula inte ingår i standard-sortiment? :confused:
Någon som har något tips? Gärna lite lagom lyx, men inte nödvändigtvis! :) LV Runaway har jag kikat på men då sticker det ju iväg....

Jag söker ett par runners i Air-Max 1-stil i gärna något riktigt material(typ inte plasts utan mocka eller skinn alltså) i svart med vit sula. Lagom "klumpiga" m.a.o.
Har kikat runt lite men finner typ inget som matchar detta? Hur är det för övrigt möjligt att svarta skinn el. mocka air max 1 med vit sula inte ingår i standard-sortiment? :confused:
Någon som har något tips? Gärna lite lagom lyx, men inte nödvändigtvis! :) LV Runaway har jag kikat på men då sticker det ju iväg....
New Balance M1500BK - Made in England.
IMG_6575.JPG

Överkomliga 1330:- (med 30%) på Caliroots.

https://m.caliroots.se/new-balance-m1500bk-407639/p/55204
IMG_6576.JPG

Tillbaka
Topp