Damn! Så inte ens adidas online kmr sälja?Vad jag har hört är det ingen svensk butik som kommer att få dom då det bara är BAPE-butiker och riktiga Adidas-butiker som får dom...
Edit: http://hypebeast.com/2016/11/bape-adidas-originals-store-list
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn! Så inte ens adidas online kmr sälja?Vad jag har hört är det ingen svensk butik som kommer att få dom då det bara är BAPE-butiker och riktiga Adidas-butiker som får dom...
Edit: http://hypebeast.com/2016/11/bape-adidas-originals-store-list
Verkar inte som det...Damn! Så inte ens adidas online kmr sälja?![]()
Se till att använda dem nu medNyinkommet![]()
![]()
Jag måste säga att jag förstår folk som köper för att tjäna pengar, men har väldigt liten respekt för dom.Se till att använda dem nu medinte ut på blocket!
De ska användasSe till att använda dem nu medinte ut på blocket!
Är själv en av dem som köpt ett par Yeezy på resell. Är dessutom väldigt sugen på ett par V2 beluga nu, men har svårt att motivera ett köp för ca 4k..Jag måste säga att jag förstår folk som köper för att tjäna pengar, men har väldigt liten respekt för dom.
Folk som köper för att rocka, har jag respekt för.
Dom som köper av resellers och rockar, dom har jag sjuk respekt för!
Första timmen var priset uppe på 5k. Beror säkert på att de var inköpta för 2799 kr? på Caliroots och sen 2695 kr? på Paul & Friends. Sen efter Adidas släpp så sjunker priserna lite. Ge de en vecka så kan du säker få ett par för strax över 3k när någon är desperatÄr själv en av dem som köpt ett par Yeezy på resell. Är dessutom väldigt sugen på ett par V2 beluga nu, men har svårt att motivera ett köp för ca 4k..
Kan hoppas att även V2 beluga sjunker i pris. Annars är det bara att vänta till nästa drop! Sjukt sköna skorFörsta timmen var priset uppe på 5k. Beror säkert på att de var inköpta för 2799 kr? på Caliroots och sen 2695 kr? på Paul & Friends. Sen efter Adidas släpp så sjunker priserna lite. Ge de en vecka så kan du säker få ett par för strax över 3k när någon är desperat![]()
Alla tre för 2900? SchysstSka upp till sthlm över helgen och tänkte se om jag kan beckna några skor när jag ändå är där. Om någon är intresserad så bara skicka PM. NMD winterwool DS i box, de andra två använda men i bra skick (utan box).
2,900:- tutti, KS pangpris
UK 8
![]()
UK8![]()
UK 8,5![]()
Testade. Nope.http://m.adidas.com/us/nmd_r1-bape-camouflage-shoes/BA7326.html
Bape nmd, iofs osäker om eu land kan beställa från adidas us...
Testade. Nope.
Man kan skicka skorna till en kurir, men frakten går typ på 700 kr då
Känns inte riktigt som att det är värt det? Visst, skorna är balla men jag vet inte :/Man kan skicka skorna till en kurir, men frakten går typ på 700 kr då![]()
Tror inte att man går på minus i alla fallKänns inte riktigt som att det är värt det? Visst, skorna är balla men jag vet inte :/
Nej, lär bli bra resell hype på dem..Tror inte att man går på minus i alla fall![]()
Väldigt stora som jag förstått. Eller hur är det @rillesnilleKanske står längre bak i tråden men på fredagar får man vara lat
Buttero är det rätt "vanliga" i storleken?
Äger inga buttero men vill minnas att när jag provade var strlk:arna som CP/Lanvin(dvs. stora), ev.Väldigt stora som jag förstått. Eller hur är det @rillesnille
Mina par Buttero Tanino är verkligen stora i storleken. Jag har strl 43 1/3 på Stan, 42,5 converse & storlek 41 på Buttero.Kanske står längre bak i tråden men på fredagar får man vara lat
Buttero är det rätt "vanliga" i storleken?
New Balance M1500BK - Made in England.Jag söker ett par runners i Air-Max 1-stil i gärna något riktigt material(typ inte plasts utan mocka eller skinn alltså) i svart med vit sula. Lagom "klumpiga" m.a.o.
Har kikat runt lite men finner typ inget som matchar detta? Hur är det för övrigt möjligt att svarta skinn el. mocka air max 1 med vit sula inte ingår i standard-sortiment?
Någon som har något tips? Gärna lite lagom lyx, men inte nödvändigtvis!LV Runaway har jag kikat på men då sticker det ju iväg....