• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Då var de hemma! Stan Smith mid Horween, sjukt nöjd. Fick tyvärr operera ut ett främmande föremål ur foten idag, så det blir premiär om några dagar.
image.jpeg

Dom där är så jävla grymma! Funderar själv på att bryta "inga mer skor"-löftet.......

Perfekta höst/vinter-kicks!
Jag håller med... Lade ut ett par skor på köp och sälj igår för att försöka att rättfärdiga mitt eventuella köp. Inget napp än... Funderar på att prisbumpa till en symbolisk summa som är så pass liten att jag till och med backar i och med fri frakt - för att sedan kunna beställa dessa Nike med ett lättat hjärta.

Fråga till er sneakers-fantaster, är Crep det man ska använda för att skydda sina skor från väta och smuts eller finns det bättre produkter?

Har ett par såna här, i strlk 9(eller 43 i EU-size) som jag tröttnat på. Tänkte lägga ut de här i köp & sälj också, men de är till salu. Used, but not abused. Fullset(tror jag har dustbagen också nånstans)
7ed3bf7c24bd39830e0b7518525deb9a_h1211w1020_passthru.jpg

Pris: ~1500kr
Nypris: ~3000kr

Har ett par såna här, i strlk 9(eller 43 i EU-size) som jag tröttnat på. Tänkte lägga ut de här i köp & sälj också, men de är till salu. Used(i rotation med andra i en månad eller så), but not abused. Fullset(tror jag har dustbagen också nånstans)
Pris: ~1500kr
Nypris: ~3000kr
Woops glömde säga vad det är för skor, Common Projects Achilles Vintage Low heter dom.
7ed3bf7c24bd39830e0b7518525deb9a_h1211w1020_passthru.jpg

Kan även bytas mot lanvin sneakers, gärna mörka färger med vit sula.

Tillbaka
Topp