Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med WBergdahl. Klart du ska ha LanvinVad tycker ni om Lanvin sneakers? Är riktigt sugen på att köpa ett par till våren, gillar dem skarpt. Velar dock mellan att köpa två par Axel Arigato för samma peng, vad hade ni gjort?
![]()
![]()
Snyggt!Då var de hemma! Stan Smith mid Horween, sjukt nöjd. Fick tyvärr operera ut ett främmande föremål ur foten idag, så det blir premiär om några dagar.
![]()
Löjligt feta!På g till gtg med de här feta pjucksen
![]()
Funkar alltid!
Jag är riktigt nöjd.Funkar alltid!![]()
![]()
Jag kan inte förmå mig att trycka köp. Enda anledningen är att jag har sagt till mig - inget mer handlande denna månad. Hjälp mig med en bra anledning att skoja med mig själv. I alla fall,
vad säger panelen?
Jag håller med... Lade ut ett par skor på köp och sälj igår för att försöka att rättfärdiga mitt eventuella köp. Inget napp än... Funderar på att prisbumpa till en symbolisk summa som är så pass liten att jag till och med backar i och med fri frakt - för att sedan kunna beställa dessa Nike med ett lättat hjärta.Dom där är så jävla grymma! Funderar själv på att bryta "inga mer skor"-löftet.......
Perfekta höst/vinter-kicks!
Har aldrig testat Crep, men kör denna http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/17739/jason-markk-repel och den funkar bra!Fråga till er sneakers-fantaster, är Crep det man ska använda för att skydda sina skor från väta och smuts eller finns det bättre produkter?
Har också den, funkat bra som sagt. Blir nog att spreja lite i helgen.Har aldrig testat Crep, men kör denna http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/17739/jason-markk-repel och den funkar bra!
![]()
Jag kan inte förmå mig att trycka köp. Enda anledningen är att jag har sagt till mig - inget mer handlande denna månad. Hjälp mig med en bra anledning att skoja med mig själv. I alla fall,
vad säger panelen?
Snygga!Jag springer runt med de här för tillfället.
![]()
Sjukt missnöjd över att jag inte fick tag i några!Då var de hemma! Stan Smith mid Horween, sjukt nöjd. Fick tyvärr operera ut ett främmande föremål ur foten idag, så det blir premiär om några dagar.
![]()
Du skojar va?Snygga!
Ser ju ut som nå adidas, fast snyggare. Sköna!Du skojar va?
De översta, blåa LV tyckte jag var snygga.Du skojar va?
Woops glömde säga vad det är för skor, Common Projects Achilles Vintage Low heter dom.Har ett par såna här, i strlk 9(eller 43 i EU-size) som jag tröttnat på. Tänkte lägga ut de här i köp & sälj också, men de är till salu. Used(i rotation med andra i en månad eller så), but not abused. Fullset(tror jag har dustbagen också nånstans)
Pris: ~1500kr
Nypris: ~3000kr
CoolaETQ, någon som vet mer? Tycker dessa ser rätt fräscha ut, lite tjock sula men det kan man leva med.
![]()
![]()