WBergdahl
Silver
Hade gjort det, men jag måste till saltgruvan... Precis som alla släpp på 350Någon som klipper ett par yeezys på lördag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade gjort det, men jag måste till saltgruvan... Precis som alla släpp på 350Någon som klipper ett par yeezys på lördag?
Gäller det endast online på Paul eller?Sneakers å prylar och Paul & friends
Ok finns det någon tid för släppet?Sneakers å prylar och Paul & friends
SNS kör öppning eller 12 tror jagOk finns det någon tid för släppet?
Är det inte bara in-store raffle för släppet i köttvärlden?SNS kör öppning eller 12 tror jag
Nej, är rätt säker på att SNS kör kö också...Är det inte bara in-store raffle för släppet i köttvärlden?
Riktigt snygga!Sååå, äntligen har allting från Adidas landat och Calipaketet fick gå tillbaka.
![]()
Los Angeles var så sjukt sköna och jävligt snygga, för att inte tala om greppet tack vare Continentalsulan.
![]()
Köpte även ett par i vitt men tyvärr hade den ena skon en liten fläck samt att den har (misstänker jag) varit hårt provad av någon tidigare så jag skickade tillbaka dem men beställer samtidigt ett par likadana
Blir till att ut och gå lite i dessa strax
![]()
Den modellen är så skön och lätt att jag slog till igen, köpte ett andra par i helsvart (sula, swosh, tyg)Har spanat in dessa ett tag och tänkte slå till idag, min storlek var självklart slut..
![]()
varifrån?![]()
Jag kan inte förmå mig att trycka köp. Enda anledningen är att jag har sagt till mig - inget mer handlande denna månad. Hjälp mig med en bra anledning att skoja med mig själv. I alla fall,
vad säger panelen?
Haha, det var ju lika bra det!Man lär väl inte få nått denna gången hellerLyckades köpa 950:n, pengarna drogs. Fyra timmar senare får jag ett mail från sns att skorna tagit slut...
Haha, det var ju lika bra det!![]()
Ruskigt fula faktiskt!Haha du menar att dem är fula?De var faktiskt till syrrans kille, men han fick tag i dem på annat håll sen.
Ruskigt fula faktiskt!
En kille la upp denna bild i en grupp jag är med i på FB och skrev att han hade bytt laces på sina 950
![]()
Snygga gröna pjuck, men varför håller du/hen i en Graningekänga?Ruskigt fula faktiskt!
En kille la upp denna bild i en grupp jag är med i på FB och skrev att han hade bytt laces på sina 950
![]()
Någon som fick ett par Yeezy idag eller?
Jag lyckades iaf lägga en beställning på SNS, så på måndag vet jag om jag har fått ett par![]()
Inte bekräftat att jag fått ett par, men det blev US8,5Vilken storlek har du? Sälj dem till migLyckades såklart inte få några!
Inte bekräftat att jag fått ett par, men det blev US8,5![]()
Tack, det kommer nog att behövas!Håller tummarna för dig! Jag hade behövt us11 så du kan behålla dem![]()
också lagt på SNS på 10,5, råkade ha fel levadress pga stress men det löser sig. Har iaf fått orderbekräftelse etc så hoppas de inte sålt fler än de kan..Tack, det kommer nog att behövas!
Hade nog behållit dom ändå, om jag inte fått ett galet bud![]()
Behålla, du är ett riktigt sneakershead, du flippar inte för pengar på det sättet.Fick en bekräftelse på att mitt paket har skickats tidigare idag
Yeezy Boost 350 Moonrock, behålla eller flippa och tjäna en snabb slant?
![]()
Flippa tycker jag. Inte snygga alls.Fick en bekräftelse på att mitt paket har skickats tidigare idag
Yeezy Boost 350 Moonrock, behålla eller flippa och tjäna en snabb slant?
![]()
Klart dom stannar!Behålla, du är ett riktigt sneakershead, du flippar inte för pengar på det sättet.