• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Fick en bekräftelse på att mitt paket har skickats tidigare idag :)
Yeezy Boost 350 Moonrock, behålla eller flippa och tjäna en snabb slant?

Nu får ju givetvis alla göra precis som de vill men i mina ögon är det inte speciellt sjysst att köpa en limiterad produkt i syfte att enbart flippa vidare för att tjäna en hacka. Många gör det och visst är det inte hela världen men det är lite dålig stil kan jag tycka, personligen. Gäller lika mycket folk som lyckas knipa ett lägenhetskontrakt på nybygge och säljer innan de ens flyttat in då de aldrig haft för avsikt att flytta in från början.

Inget illa menat mot just dig @WBergdahl. ;)

Nu får ju givetvis alla göra precis som de vill men i mina ögon är det inte speciellt sjysst att köpa en limiterad produkt i syfte att enbart flippa vidare för att tjäna en hacka. Många gör det och visst är det inte hela världen men det är lite dålig stil kan jag tycka, personligen. Gäller lika mycket folk som lyckas knipa ett lägenhetskontrakt på nybygge och säljer innan de ens flyttat in då de aldrig haft för avsikt att flytta in från början.

Inget illa menat mot just dig @WBergdahl. ;)
Förstår vad du menar, och håller helt med dig!
Har ett gäng skor som är limiterad som jag kunde sålt för dubbla inköp, men sket i det för att jag gillar skor ;)
Kommer aldrig köpa för att tjäna. Men skulle jag inte gilla dom så är det ju självklart att jag kommer att utnyttja situationen och tjäna några kronor.
Skulle inte mjölka som många andra och slänga upp dom för 6k, det är bara sjukt!

Edit: skulle aldrig anstränga mig för att få tag i något jag inte vill ha bara för att sälja det dyrare

Förstår vad du menar, och håller helt med dig!
Har ett gäng skor som är limiterad som jag kunde sålt för dubbla inköp, men sket i det för att jag gillar skor ;)
Kommer aldrig köpa för att tjäna. Men skulle jag inte gilla dom så är det ju självklart att jag kommer att utnyttja situationen och tjäna några kronor.
Skulle inte mjölka som många andra och slänga upp dom för 6k, det är bara sjukt!

Bra där!
Ja vi kan alla vara torsk på något och köpa på oss genom intressen. Att man sen kan sälja utan att gå back när man tröttnat är aldrig fel men att köa vid HM när de släppte Balmain sammarbetet för att enbart kränga vidare via blocket direkt för dubbla priset är lågt..

BAPESTA.
image.jpeg

Glömde posta dessa när jag hade på mig dem, har nu lagt dem i sneakerförrådet igen. Ska skärpa mig. Rolig struktur på dessa.

Preliminärt leveransdatum är satt till imorgon... Hoppas som fan att dom kommer tidigt, så att jag kan hämta dom, annars blir dom liggandes till på söndag hos mitt jävla ombud!

Blev tvungen att testa :rolleyes:
Snapchat-5675592440731584099.jpg
Som jag har fått det så är detta ett par samlar sneakers? Vad gör dom speciella, hur många ex såldes och vilket märke? Vad kostar dom och om du skulle gå emot dina principer och sälja dom om några år hade värdet ökat?
Lite nyfiken då jag inte visste att man samlade på sneakers förutom Jordans såklart

Som jag har fått det så är detta ett par samlar sneakers? Vad gör dom speciella, hur många ex såldes och vilket märke? Vad kostar dom och om du skulle gå emot dina principer och sälja dom om några år hade värdet ökat?
Lite nyfiken då jag inte visste att man samlade på sneakers förutom Jordans såklart
30.000 stycken har ja läst såldes. Tredje iterationen, dom två tidigare såldes i 15.000 ex styck om uppgifterna stämmer. Kostar 2000 men resale sträcker sig mellan 3-10 tusen.

Det är Adidas, men det är K West som gör dom. Yeezy Boost 350 Moonrock heter skon, ligger på eBay för mellan 3,5k och 8k.
Samlarvärde? Nej... Använder du som så är dom knappt värda något mer än det jag gav för dom
Kostar 1900kr

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp