Hur lyckades du få igenom beställningen? Spamma sidan vid lanseringen och snabbt slänga iväg beställning eller?Klart dom stannar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur lyckades du få igenom beställningen? Spamma sidan vid lanseringen och snabbt slänga iväg beställning eller?Klart dom stannar!
Faktiskt inte!Hur lyckades du få igenom beställningen? Spamma sidan vid lanseringen och snabbt slänga iväg beställning eller?
Jag fick igenom min 18.36, så vi måste ha hamnat i samma cykelFaktiskt inte!
Fick ett mail från SNS när dom släpptes och gick då lite snabbt in och la en order och hade tur
Det var runt 18.35
Inte helt omöjligt!Jag fick igenom min 18.36, så vi måste ha hamnat i samma cykel
Fick en bekräftelse på att mitt paket har skickats tidigare idag
Yeezy Boost 350 Moonrock, behålla eller flippa och tjäna en snabb slant?
Förstår vad du menar, och håller helt med dig!Nu får ju givetvis alla göra precis som de vill men i mina ögon är det inte speciellt sjysst att köpa en limiterad produkt i syfte att enbart flippa vidare för att tjäna en hacka. Många gör det och visst är det inte hela världen men det är lite dålig stil kan jag tycka, personligen. Gäller lika mycket folk som lyckas knipa ett lägenhetskontrakt på nybygge och säljer innan de ens flyttat in då de aldrig haft för avsikt att flytta in från början.
Inget illa menat mot just dig @WBergdahl.
Förstår vad du menar, och håller helt med dig!
Har ett gäng skor som är limiterad som jag kunde sålt för dubbla inköp, men sket i det för att jag gillar skor
Kommer aldrig köpa för att tjäna. Men skulle jag inte gilla dom så är det ju självklart att jag kommer att utnyttja situationen och tjäna några kronor.
Skulle inte mjölka som många andra och slänga upp dom för 6k, det är bara sjukt!
Roligt lågt!Bra där!
Ja vi kan alla vara torsk på något och köpa på oss genom intressen. Att man sen kan sälja utan att gå back när man tröttnat är aldrig fel men att köa vid HM när de släppte Balmain sammarbetet för att enbart kränga vidare via blocket direkt för dubbla priset är lågt..
Är sjukt kluven till dom. Tycker det är en liten ripoff av Roshe Run men de har växt för mig.Fick en bekräftelse på att mitt paket har skickats tidigare idag
Yeezy Boost 350 Moonrock, behålla eller flippa och tjäna en snabb slant?
De där är galet cool!BAPESTA.
Glömde posta dessa när jag hade på mig dem, har nu lagt dem i sneakerförrådet igen. Ska skärpa mig. Rolig struktur på dessa.
Grattis!Min vecka är gjord! <3
Har inte vågat öppna paketet än...Grattis!
Syrrans kille fick sina i måndags. Gillar dem som fan!
Har inte vågat öppna paketet än...
Paketöppning på lifestyle kanske?
För sentHaha kör!
Blev tvungen att testa
Och då jävla sköna!!!Fett snygga! Hur är dem i storlek? Mina är påväg från min felaktiga adress nu
Som jag har fått det så är detta ett par samlar sneakers? Vad gör dom speciella, hur många ex såldes och vilket märke? Vad kostar dom och om du skulle gå emot dina principer och sälja dom om några år hade värdet ökat?Blev tvungen att testa
30.000 stycken har ja läst såldes. Tredje iterationen, dom två tidigare såldes i 15.000 ex styck om uppgifterna stämmer. Kostar 2000 men resale sträcker sig mellan 3-10 tusen.Som jag har fått det så är detta ett par samlar sneakers? Vad gör dom speciella, hur många ex såldes och vilket märke? Vad kostar dom och om du skulle gå emot dina principer och sälja dom om några år hade värdet ökat?
Lite nyfiken då jag inte visste att man samlade på sneakers förutom Jordans såklart
Det är Adidas, men det är K West som gör dom. Yeezy Boost 350 Moonrock heter skon, ligger på eBay för mellan 3,5k och 8k.Som jag har fått det så är detta ett par samlar sneakers? Vad gör dom speciella, hur många ex såldes och vilket märke? Vad kostar dom och om du skulle gå emot dina principer och sälja dom om några år hade värdet ökat?
Lite nyfiken då jag inte visste att man samlade på sneakers förutom Jordans såklart
Tycker att dessa är väldigt fräscha!Någon som kan rekommendera ett par schyssta sneakers i grå mocka?
Stort tack för tipset! Blev beställning på dirrTycker att dessa är väldigt fräscha!
https://axelarigato.com/usd/low-sneaker-20046
De är grymt snygga, har inga själv men är väldigt sugen!Stort tack för tipset! Blev beställning på dirr
Schyssta men vart fan är du? Sneakers OCH shorts!!?Gillar mina New Balance 420 skarpt, men utan inläggssulor skulle mina fötter dött.