Stryd
Basic
Nej jag vet men ville länka till en sida på svenska, bara därför. Fanns på andra sidor med för 500kr. Tänkte bara så du får ett ungefärligt riktpris.
Lät drygt när jag svarade
![Happy :happyhappy: :happyhappy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/happy.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej jag vet men ville länka till en sida på svenska, bara därför. Fanns på andra sidor med för 500kr. Tänkte bara så du får ett ungefärligt riktpris.
Size? Kan ge det ett försök jag ocksåSnyggaste hittills imo, ska försöka få tag i ett par men går väl lika bra som det gått med dem andra släppen.. dvs ingen lycka![]()
Du får gärna hjälpa mig att vinna ett par till sonen, ta den största barnstorlekenSize? Kan ge det ett försök jag också
Footish, p&f, cali borde väl haNågon som vet var man kan skriva upp sig för fler online raffle än SNS?
EDIT: För nya yeezy alltså
Aldrig hört talas om Footish, ska kika runt. Hittade en i UK som verkar skicka overseas och kräver inte att de ska hämtas i butik. Googla Hervia yeezy boost 350Footish, p&f, cali borde väl ha
Jag är med på ett par sidor åt din son, tog största barnstorlekenDu får gärna hjälpa mig att vinna ett par till sonen, ta den största barnstorleken![]()
Vad snällt. TackJag är med på ett par sidor åt din son, tog största barnstorleken
Här finns några fler raffles: http://thesolesupplier.co.uk/news/a-full-raffle-guide-for-the-yeezy-boost-350-v2-pirate-black/Någon som vet var man kan skriva upp sig för fler online raffle än SNS?
EDIT: För nya yeezy alltså
Hade varit riktigt schysstSize? Kan ge det ett försök jag också
Har skrivit upp mig på några sidor men insåg att jag varken har ekonomin till att köpa dom just nu eller är supersugen på dom, så jag gör ett försök åt dig!Hade varit riktigt schysst
UK9 eller UK 9.5 ,funkar med vilket som!
Jag med egentligen... SLutade med att jag handlade av en Jävla Reseller, det tar emot kan jag lova...Jag har gett upp att få tag på ett par Yeezy. Jävla bajssko!
Det är ju enbart för att tjäna pengar på boost!Nu har Adidas tagit det ett steg för långt alternativt rökt på ett kilo för mycket. Superstar Boost! Obeskrivligt fult och riktigt fånigt.
![]()
![]()
Varför gör du såhär mot mig?!La upp ett säljinlägg med lite sköna skor till nice priser i lifestyle k & s, ta en kik så ni inte missar om nån är sugen![]()
Det är ju enbart för att tjäna pengar på boost!
Varför gör du såhär mot mig?!
Är så överjävligt sugen på CS WW![]()
Det vet jag!Haha, du kommer aldrig få dom billigare![]()
Dom skulle jag dock köpa!Prediction: I maj släpper Adidas badtofflor med Boost![]()
Haha ja fvck va niceDom skulle jag dock köpa!
Det vet jag!
Och det är det som gör att jag inte gillar dig just nu, hahaha
Du kan få byta mot ett par lite slitna 350 MR![]()