• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

fredrik!

Cartier
Någon som är sugen på ett par UB multi-color 9,5 för retail? Oanvända inkl box.

adidas-ultra-boost-white-multi-color-sample.jpg
 

WBergdahl

Panerai

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Fick oxå ett par zebra. haha första gången. Men sjukt när man väl kommer in så måste man kämpa för sen strl och klicka in en massa jävla bilder på att du inte är en robot. Så får man göra typ 30gånger tills man kanske får sin strl.
 

Enellios

Cartier
Fick oxå ett par zebra. haha första gången. Men sjukt när man väl kommer in så måste man kämpa för sen strl och klicka in en massa jävla bilder på att du inte är en robot. Så får man göra typ 30gånger tills man kanske får sin strl.
Grattis!
Jag kom in typ redan två minuter över 10. Alla storlekar låg kvar i listan då och jag vart klar med köpet på första försöket. Slapp det där med att klicka i massa bilder osv:D
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Grattis!
Jag kom in typ redan två minuter över 10. Alla storlekar låg kvar i listan då och jag vart klar med köpet på första försöket. Slapp det där med att klicka i massa bilder osv:D

Ja kom oxå in vid den tiden. Alla strl fanns på listan. Men fick upp att alla strl jag klicka på var bokade. Så fortsatt bara klicka på min strl tills jag fick dem
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Konstiga att det bara försvann, var inloggad och testade då att logga in på en annan dator med samma uppgifter då jag trodde datorn
strula, och då var skiten borta... så jävla irriterande

Hände mig en gång att jag fick in 2st skor i varukorgen och det skulle inte kunna gå. Sen gjorde jag om allt,kom in igen, skulle betala och allt försvann typ 3gånger om. Sen sista gången var alla strl slut. Det är galet irriterande
 
Topp