• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Richie

Audemars
2-Faktor
Bra beaters mtp färgen!
IMG_20180203_195756.jpg
Instämmer! Har vita 3.0 men blir ju sjaskiga så jäkla lätt, dessa blir perfekta vid lite sämre väder :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Här kommer en trött fråga som kanske ställts förut..

Finns det något märke eller något varuhus som gör hyfsade sneakers/trainers för billig peng? Jag syftar alltså på något relativt o-sportigt - tänk Common Projects.

Inbillar mig att ett ställe som HM har helt värdelösa sneakers, men att det kanske finns konkurrenter som gör helt OK (rätta mig om jag har fel..).
Hittade ju riktiga CP-kopior. Fick hem dem häromdagen, och det är ju inte riktigt väder att använda dem än - men kvallen känns ju minst sagt tveksam vid lite kläm (men vad fan förväntade jag mig liksom..).
Förhoppningsvis håller de hyfsat, annars får jag väl vika ner mig och köpa vita sneakers för nästan 4k. :)

11271388_display.jpeg
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Hittade ju riktiga CP-kopior. Fick hem dem häromdagen, och det är ju inte riktigt väder att använda dem än - men kvallen känns ju minst sagt tveksam vid lite kläm (men vad fan förväntade jag mig liksom..).
Förhoppningsvis håller de hyfsat, annars får jag väl vika ner mig och köpa vita sneakers för nästan 4k. :)

11271388_display.jpeg
Fabrikat?
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Hittade ju riktiga CP-kopior. Fick hem dem häromdagen, och det är ju inte riktigt väder att använda dem än - men kvallen känns ju minst sagt tveksam vid lite kläm (men vad fan förväntade jag mig liksom..).
Förhoppningsvis håller de hyfsat, annars får jag väl vika ner mig och köpa vita sneakers för nästan 4k. :)

11271388_display.jpeg
Hur känns de på fötterna? True to size? Riktigt cleana faktiskt.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
@Erik1

skämt åsido. Jag har gått med dem hemma i typ 30 min mtp slöslask ute.
Tycker de känns tveksamma alltså, huruvida det beror på att mina fötter (äh) är vana vid Common projects vet jag inte, men för 700 spänn kan det nog vara helt OK ändå.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
@Erik1

skämt åsido. Jag har gått med dem hemma i typ 30 min mtp slöslask ute.
Tycker de känns tveksamma alltså, huruvida det beror på att mina fötter (äh) är vana vid Common projects vet jag inte, men för 700 spänn kan det nog vara helt OK ändå.
Ok, tack! Är skeptisk mot liknande efter att ha provat HMs variant de hade för något år sedan, aldrig provat ett par trainers som var så obekväma och såg så billiga ut. Då var det ändå riktig läder och över 500kr. Men kanske får prova att beställa hem ett par och se.
 

strider

Panerai
Till er som äger Gucci ace sneakers "bee", tycker ni att den röda och gröna färgen på hälen sticker ut för mycket?

Kan ni posta lite bilder "on feet"
 
Topp