Någon?Till er som äger Gucci ace sneakers "bee", tycker ni att den röda och gröna färgen på hälen sticker ut för mycket?
Kan ni posta lite bilder "on feet"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon?Till er som äger Gucci ace sneakers "bee", tycker ni att den röda och gröna färgen på hälen sticker ut för mycket?
Kan ni posta lite bilder "on feet"
Burit dem 2-3 dagar nu.Hur känns de på fötterna? True to size? Riktigt cleana faktiskt.
Vad menar du med "sticker ut"? Jag tror att jag har lagt ut en bild på mina här i gruppen tidigare.
Fresh! Vilken modell?Boxfresh idag igen.
![]()
Fresh! Vilken modell?
När jag ändå är här, vet någon vart man kan få tag på ett par Rod lavers?
Campus!
Rod Lavers har jag inte sett på skitlänge så tyvärr har jag ingen aning..
Fresh! Vilken modell?
När jag ändå är här, vet någon vart man kan få tag på ett par Rod lavers?
Tack för tipset men är ute efter orginaletKlapp ett par primeknit i höstas på adidas.se och det finns fortfarande en modell kvar i vissa storlekar. Annars ebay
Själv är jag såld på 80-tals variantenTack för tipset men är ute efter orginalet
![]()
Fan ca häftiga
Rensade lite i en garderob.....hittade massa kul sneakers.......dessa är typ oanvända och har väl legat minst 3 år?.....snart säsong ...![]()
Tretorn har riktigt snygga trainers i tennis stuk![]()
Jag såg dessa på Caliroots och slängde dom genast i varukorgen... 849:- och limiterade, helt i läder. Sedan upptäckte jag att det var € jag valt som valuta
, dom plockades snabbt ur varukorgen igen. Testade ett par Spalwart Court, riktigt trevliga sneakers. Men 3,5K för ett par sneakers?
Någon som har tips på liknande Spalwart Court för under 2k?
![]()
Jag har en kompis med båtar... tycker mig hört att han beställer ifrån USA. Footlocker borde väl ha?Någon mer som har ganska stora fötter och har något bra tips på butiker med brett sortiment vad gäller stora skor?
Har storlek 48
Ska kolla, helst skulle ju en fysisk vara bra så man kan prova domJag har en kompis med båtar... tycker mig hört att han beställer ifrån USA. Footlocker borde väl ha?
Footlocker har butikerSka kolla, helst skulle ju en fysisk vara bra så man kan prova dommen 90% av alla skor beställer jag ju ändå.