• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

IMG_20190110_082723.jpg

Daddy shoes blir perfekt i slasket :)

Har Adidas slutat med olika varianter på sina klassiska Stans eller? Hittar bara en variant på deras hemsida, den med grön häl. Mina är snudd på slut och jag vill ha ett nytt par och helst likadana som jag har nu, dvs dessa
AC64BEFA-22A2-4802-A80F-8708ABDCA28C.jpeg

Hittar dem inte någonstans tyvärr. Har sett liknande varianter med off white sula och tunn plös men utan texten på sidan - är dessa likadana förutom texten?
Hörde av en säljare att det skulle bli ändring på stansen i år. Vad vet jag inte..

Någon som testat svenska Axel Arigato??

3EFE8588-DFA4-442F-8011-717869A78AA3.jpeg
Spontanköpte ett par sneakers när dom hade en tillfällig butik vid Norrmalmstorg, har använt dom två gånger och fått sjuka skavsår båda gångerna så nu har dom legat i garderoben i typ 1.5 år.

Verkar dock vara bra kvalité för priset (tror jag gav runt 1500kr) och jag har planer på att försöka gå in dom för jag vill verkligen kunna använda dom, tror dom kan bli rätt sköna efter ett tag.

Fick av någon anledning med ett par Axel Arigato-brandade "kinapinnar" i skokartongen också.o_O

Spontanköpte ett par sneakers när dom hade en tillfällig butik vid Norrmalmstorg, har använt dom två gånger och fått sjuka skavsår båda gångerna så nu har dom legat i garderoben i typ 1.5 år.

Verkar dock vara bra kvalité för priset (tror jag gav runt 1500kr) och jag har planer på att försöka gå in dom för jag vill verkligen kunna använda dom, tror dom kan bli rätt sköna efter ett tag.

Fick av någon anledning med ett par Axel Arigato-brandade "kinapinnar" i skokartongen också.o_O
Har precis klickat hem ett par iallafall, dem reade ut skorna så de blev billigt...

Jag brukar få ont på dem flesta innan jag hunnit gå in dem.
Samma med mina giuseppe zanotti m.m man får skavsår och ont som fan.

Någon som testat svenska Axel Arigato??

3EFE8588-DFA4-442F-8011-717869A78AA3.jpeg

Har två par, blir riktigt sköna när man gått in dem.:) Men de kan vara den värsta sneakern någonsin att gå in... Är dock väldigt nöjda med dem.

Tillbaka
Topp