Writer136
Silver
Har beställt dessa..
Nån med erfarenheter? Eller kanske bara nån åsikt
![]()
Icke testat men ser ju ut som ett alternativ till air max
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har beställt dessa..
![]()
Tycker dem var coola !Har beställt dessa..
![]()
Update: Väldigt fint paketerat kom de fram, men Geo-modellen var stor i storleken och de andra var för breda i lästen för mig :/ Surt då det var fantastisk kvalité för vad jag gav. Som tur fanns retursedeln smidigt redo att klistra påHehe, får sätta på preventiva skoskavsplåster, de ska slitas in och ut. Köpte ett par svarta Geo Sneakers som las upp igen i min storlek, blir en fin jämförelse sen![]()
Hm, intressant. Tack för återkopplingen.
Japp! De känns konstiga i början.Skönt att redan ha sommarkitet införskaffat.
Hade de vita Buttero sedan tidigare (tyvärr lite förstora) och kompletterade med ytterligare ett par CP och kunde inte låta bli att köpa ytterligare ett par Buttero (i rätt storlek) när de fanns till 50% rabatt.
Som storleksreferens är längden på dom helt identisk men CP är smalare på den bredaste delen av foten. Strl. 42 är rätt längdmässigt för min del men är osäker på hur mycket lädret töjs? Vill hellre ha ett par som sitter slickat runt foten (utan att det klämmer) än ett par som är rymliga.
Antar att det finns en del här som gått in ett par CP som känts trånga i början och har de i sådant fall känts rätt efter några veckors användning?
![]()
Skönt att höra då är det säkert rätt storlek för mig. Även om de spänner lite på bredaste delen av foten är de betydligt skönare än helt nya Buttero där lädret är stenhårt.Japp! De känns konstiga i början.
Dessa dödade mina fötter. Hälen samt av någon anledning ett märkligt tryck på stortånageln. Helt lugnt nu dock.Skönt att höra då är det säkert rätt storlek för mig. Även om de spänner lite på bredaste delen av foten är de betydligt skönare än helt nya Buttero där lädret är stenhårt.
Ångrar att jag inte slog till på ett till par CP i grå eller beige suede när de dök upp med 50% på CareofCarl i förra veckan. Känns dock som att dessa kanske är tillräckligt för denna säsongen. Får ju spara nått roligt inköp till senare![]()
Då är det garanterat lugnt för min del. Har haft dom på mig en 1/2 timme hemma och de känns redan betydligt bättre.Dessa dödade mina fötter. Hälen samt av någon anledning ett märkligt tryck på stortånageln. Helt lugnt nu dock.
![]()
Citerar mig själv...Skönt att redan ha sommarkitet införskaffat.
Hade de vita Buttero sedan tidigare (tyvärr lite förstora) och kompletterade med ytterligare ett par CP och kunde inte låta bli att köpa ytterligare ett par Buttero (i rätt storlek) när de fanns till 50% rabatt.
Som storleksreferens är längden på dom helt identisk men CP är smalare på den bredaste delen av foten. Strl. 42 är rätt längdmässigt för min del men är osäker på hur mycket lädret töjs? Vill hellre ha ett par som sitter slickat runt foten (utan att det klämmer) än ett par som är rymliga.
Antar att det finns en del här som gått in ett par CP som känts trånga i början och har de i sådant fall känts rätt efter några veckors användning?
![]()
Har haft ett par liknande från COS förut. Skulle säga att de var okej, men inte mer. Inte jättesköna och höll sig snygga i ett halvår ungefär!Någon med erfarenhet av sneakers från COS eller A days march? Är ingen sneakers-kille men vill ha ett par vita enkla till våren och har kollat på dessa två nedan. CP känns för dyrt för mig.
![]()
![]()
![]()
AF1 realtree. Det tog mig typ 0.1 sekunder att bestämma mig om jag skulle köpa eller inte bär jag sprang på dessa inne på Caliroots.
Jag har 99.9% svarta kläder så ganska lättmatchat skulle jag säga.Kikade på de där, på nätet, vid release - sjukt feta. Grymt sugen! Dock lite svåranvända - men härliga! Bra köpt!
Riktigt coola !![]()
AF1 realtree. Det tog mig typ 0.1 sekunder att bestämma mig om jag skulle köpa eller inte bär jag sprang på dessa inne på Caliroots.
Tips på mer skor likt dessa? Detta då golfskor men tänker vanliga sneakers. Vill aldrig knyta skon igen! Kramar om foten som en öm ängel. Vad kallas denna typ av "snörning"?
Tack!
(Puma Ignite pwradapt disc)![]()
Ja har dessa i både svart och vit..Tips på mer skor likt dessa? Detta då golfskor men tänker vanliga sneakers. Vill aldrig knyta skon igen! Kramar om foten som en öm ängel. Vad kallas denna typ av "snörning"?
Tack!
(Puma Ignite pwradapt disc)![]()