Precis vad jag letade efter. Tack!Ja har dessa i både svart och vit..
otroligt sköna sneakers...
Det är utan snöre, endast en disk.
Modell: puma tsugi disc
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis vad jag letade efter. Tack!Ja har dessa i både svart och vit..
otroligt sköna sneakers...
Det är utan snöre, endast en disk.
Modell: puma tsugi disc
![]()
Vad landar portot på tro, hundring?Våren är här!
Min lokala intersport har svart/vit/grå UB för 899. Många storlekar kvar.
Postar gärna till snälla KS:are för porto.
Pma.
![]()
![]()
![]()
Typ. Köper du två bjuder jag på portot, för det är två för tre i butiken. Så jag får ett par då också.Vad landar portot på tro, hundring?
Båda är klumpiga, Lunar force 1 är mer slimmad än af1 men förmodar att den utgått. Airmax1 är mer slimmad än am90.Vilken modell av klassisk Nike af1 low eller en Nike air max 90 är den mest slimmade modellen?
Yeezy är överskattat, både NMD och Ultraboost är mycket bekvämare och snyggare till mindre pengar!Nån som beställt? Jag fick tag i ett par. Mina första Yeezys. Blir intressant att prova.![]()
Yeezy är överskattat, både NMD och Ultraboost är mycket bekvämare och snyggare till mindre pengar!
Jag vart lagom besviken på Yeezy, & fattar inte hypen.. Ungefär som med Hulken och Batman![]()
Blir mina första Yeezys också, får se om det blir en hitNån som beställt? Jag fick tag i ett par. Mina första Yeezys. Blir intressant att prova.![]()
Yes! Tunna plösenÄr dessa den ”rätta” stan Smith modellen https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/adidas-originals-stan-smith-leather-sneaker-white-green.html
Har du fått hem skorna? Nöjd? Passade inte min stilNån som beställt? Jag fick tag i ett par. Mina första Yeezys. Blir intressant att prova.![]()
Har du fått hem skorna? Nöjd? Passade inte min stil
Blev dessa ultra boost som blir bättre:![]()
Har du fått hem skorna? Nöjd? Passade inte min stil
De är så jävla snygga! Har aldrig sett ett avsnitt av GoT och vet inte varför dessa har denna färgkombinationen, men det kvittarDom ser grymma ut! Fick ett visst ha-begär av just den modellen när jag såg GoT-släppet.
Bra kombo, gillar svarta sulan på ett par snygga skor. Slippa tvätta hela tidenHar du fått hem skorna? Nöjd? Passade inte min stil
Var mkt besviken på hur yeezyz bärs tyvärr. MEN har man ett lager med andra skor funkar de ju en dag här och där. Den där du fick tag i nu är löjligt snygg. Måste få tag i ett par, utan att bli totalt ruinerad.Nån som beställt? Jag fick tag i ett par. Mina första Yeezys. Blir intressant att prova.![]()
Var mkt besviken på hur yeezyz bärs tyvärr. MEN har man ett lager med andra skor funkar de ju en dag här och där. Den där du fick tag i nu är löjligt snygg. Måste få tag i ett par, utan att bli totalt ruinerad.
Edit: visst släpptes det även en beige nu? Den är möjligen ännu finare isåfall imo. Oavsett, bra.
Edit: visst kom det beiga nu med?
Alltid rätt med air max 1!Air Max 1 I solen![]()
![]()
Sjukt snygga!Inviger nya axel arigato skorna...
![]()
Tack !Sjukt snygga!
Dessa kör jag, riktigt nöjdNu har det varit ett par år med endast mer dressade sneakers i garderoben för mig. De flesta är i det klassiska tennis-sko utförandet, typ CQP Tarmac eller Stan Smith. Nu börjar jag bli sugen på ett par mer tekniska varianter, men vill fortfarande att dom ska funka till casual kläder. Jeans, chinos, skjorta, tröja, udda kavaj, ja sådant som dressade sneakers passar till. Några tips eller smakråd att tänka på? Bra modeller att leta efter? Tanken väcktes när jag såg Adidas 1-5923 i helsvart som jag tycker borde funka.
![]()