• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Ja har dessa i både svart och vit..
otroligt sköna sneakers...
Det är utan snöre, endast en disk.
Modell: puma tsugi disc
46A4F40F-7107-47B2-99B1-3839AA2BED35.jpeg
Precis vad jag letade efter. Tack!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
yeezy-350-trfrm-where-to-buy-1.jpg
Nån som beställt? Jag fick tag i ett par. Mina första Yeezys. Blir intressant att prova.
Var mkt besviken på hur yeezyz bärs tyvärr. MEN har man ett lager med andra skor funkar de ju en dag här och där. Den där du fick tag i nu är löjligt snygg. Måste få tag i ett par, utan att bli totalt ruinerad.

Edit: visst släpptes det även en beige nu? Den är möjligen ännu finare isåfall imo. Oavsett, bra.

Edit: visst kom det beiga nu med?
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Var mkt besviken på hur yeezyz bärs tyvärr. MEN har man ett lager med andra skor funkar de ju en dag här och där. Den där du fick tag i nu är löjligt snygg. Måste få tag i ett par, utan att bli totalt ruinerad.

Edit: visst släpptes det även en beige nu? Den är möjligen ännu finare isåfall imo. Oavsett, bra.

Edit: visst kom det beiga nu med?

True form heter den på bilden och släpptes i Europa. Du har två andra färger men dom är exklusiva till Asien och USA. Om jag inte missminner mig.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Nu har det varit ett par år med endast mer dressade sneakers i garderoben för mig. De flesta är i det klassiska tennis-sko utförandet, typ CQP Tarmac eller Stan Smith. Nu börjar jag bli sugen på ett par mer tekniska varianter, men vill fortfarande att dom ska funka till casual kläder. Jeans, chinos, skjorta, tröja, udda kavaj, ja sådant som dressade sneakers passar till. Några tips eller smakråd att tänka på? Bra modeller att leta efter? Tanken väcktes när jag såg Adidas 1-5923 i helsvart som jag tycker borde funka.
Screenshot_2019-04-06 adidas I-5923 Shoes - Svart adidas Sweden.png
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Nu har det varit ett par år med endast mer dressade sneakers i garderoben för mig. De flesta är i det klassiska tennis-sko utförandet, typ CQP Tarmac eller Stan Smith. Nu börjar jag bli sugen på ett par mer tekniska varianter, men vill fortfarande att dom ska funka till casual kläder. Jeans, chinos, skjorta, tröja, udda kavaj, ja sådant som dressade sneakers passar till. Några tips eller smakråd att tänka på? Bra modeller att leta efter? Tanken väcktes när jag såg Adidas 1-5923 i helsvart som jag tycker borde funka.
Screenshot_2019-04-06 adidas I-5923 Shoes - Svart adidas Sweden.png
Dessa kör jag, riktigt nöjd :)

https://www.adidas.se/nmd_r1-shoes/BD7745.html
NMD_R1_Shoes_Svart_BD7745_01_standard.jpg
 
Topp