Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett par såna här.Nån som testat Vagabonds låga dressade sneakers? Funderar på att dra hem ett par på rean...
De jag testat tycker jag var väldigt tunga...![]()
Ett par såna här.
Åfan! Halva poängen är ju att de ska vara lätta och bekväma...De jag testat tycker jag var väldigt tunga...
Skor bör underhållas regelbundet, speciellt i läder. Kolla skolyx.se, dom har bra grejer. Dina skor ser ut att vara delvis i mocka? Inget fett där, utan det ska behandlas på annat sätt. Jag är dock dålig på hur man sköter mocka då jag inte har några själv.Nån som har koll på hur man på bästa sätt löser när lädret börjat på och torka..
Läderfett eller liknande som gäller?
![]()
Det där är väl mocka, torkar knappast - men däremot har du nog slitit av det översta lagret. Kanske går att borsta upp med en mockaborste, annars är de nog körda.Nån som har koll på hur man på bästa sätt löser när lädret börjat på och torka..
Läderfett eller liknande som gäller?
![]()
Kanske dålig bild men skorna är en luring, både mocka och läderDet där är väl mocka, torkar knappast - men däremot har du nog slitit av det översta lagret. Kanske går att borsta upp med en mockaborste, annars är de nog körda.
Borsta och impregnera är A och O med mocka.![]()
Inte struts.Kanske dålig bild men skorna är en luring, både mocka och läder
Ifall jag inte är helt ute och cyklar så är det struts eller antilopläder![]()
Kan man få en recension?Nyförvärven från Human scales
![]()
![]()
Väldigt nöjd! Köpte dem på Sea life till halva priset, så 750 pix. Har använt impregneringsspray från Saphir och hittills håller de sig bra.Kan man få en recension?![]()
Blev ett par i taupe, zoovillage har 20% off på allt ordinarie med koden SS2019SE.Väldigt nöjd! Köpte dem på Sea life till halva priset, så 750 pix. Har använt impregneringsspray från Saphir och hittills håller de sig bra.
Nice! Missade att du fråga om storlek. Sägs att de skulle vara stora i storleken men jag har 40 i vanliga fall och även på dessa om jag tycker de är TTS.Blev ett par i taupe, zoovillage har 20% off på allt ordinarie med koden SS2019SE.
Såja.. fler fåglar till trådenPremiär för mina nya Axel Arigato. Väldigt nöjd.![]()
Såja.. fler fåglar till tråden
mina säger hej
Verkligen.. ja tänkte också beställa lite fler snartJag är redan inne på att kolla på ett par till. Älskar konceptetGrattis till bra val!
Det första paret ser ut som Bally?Har en teori att dessa tillverkas i samma fabrik men får olika loggor. Vad tror ni som är sneakers experter?
![]()
![]()
![]()
Jo jag äger och känner därför till alla tre, därav frågeställningen. Bara osäker på Dunhill paret…Det första paret ser ut som Bally?
Bally tillverkas i Schweiz ... valentino tillverkas i italien.
Sen kan det vara som du säger att vissa märken kan tillverkas i samma fabrik, inte omöjligt.![]()
Du e nog mer påläst än mig i detta ämneJo jag äger och känner därför till alla tre, därav frågeställningen. Bara osäker på Dunhill paret…
Samma sak när det gäller randsydda skor, tom Ford gör t ex inte skorna själv. Kiton om jag minns rätt tillverkar skorna men med annan logga. Charles Thyrwhitt är det t ex Loake osv
Minns som sagt inte, Kiton eller Zefer. Zegna gör hans kläder men med dyrar prislappvisste faktiskt inte att Kiton tillverkade Tom fords.
Åfan! Halva poängen är ju att de ska vara lätta och bekväma...