• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Tack för tipsen allihopa! Tror inte jag kör dessa i maskin ännu (grymt sätt att tvätta äldre och mer slitna skor dock!). Är inte riktigt säker på vad det är för skinn, står "Bovine leather" på tillverkarens hemsida. "Äkta" läder eller?
Bovine leather är väl det vanligaste lädret om jag inte missminner mig. Förstår om du blir avskräckt av tvättmaskin så kör du på en enklare rengöring/tvätt-kit till att börja med.

Versace sneaks idag
1B38C3E6-1115-4840-BB43-0D5118DDD0BA.jpeg

Plockade just fram mina "vinterskor" Adidas St Petersburg med gore-tex. Tips på liknande skor? Dvs. sneakers med gore-tex som funkar att ha på vintern. Helst adidas men andra märken funkar också.

Bilagor

• IMG_20191031_133433.jpg
    IMG_20191031_133433.jpg
    130.1 KB · Visningar: 4
Nysläpp igen?

Edit: Nu såg jag året. Blir lite sugen, mina förra dog en tragisk död en blöt kväll för runt tio år sedan.
Släpptes förra helgen :)
Blir nog svårt o knipa ett par nu om såvida du inte har strl 36-38..

Hade ett par Stockholm för ett tag sedan, ångrar nu att jag sålde dem. Hade varit kul o haft båda!

Släpptes förra helgen :)
Blir nog svårt o knipa ett par nu om såvida du inte har strl 36-38..

Hade ett par Stockholm för ett tag sedan, ångrar nu att jag sålde dem. Hade varit kul o haft båda!

Det märks att man lagt av sig, hade stenkoll förr :). Haft flera citys genom åren, senaste var nog ett par Bern. Sålde dem dock för att de var så platta, synd på snygga skor...

Det märks att man lagt av sig, hade stenkoll förr :). Haft flera citys genom åren, senaste var nog ett par Bern. Sålde dem dock för att de var så platta, synd på snygga skor...
Ja,jag gillar det klassiska stuket men precis som du säger är de väldigt platta och inte vidare bekväma om man ska gå lite mer..

Buttero, stenhårda och en pina att gå in, eller? Någon som vet någon BF-deal gällande Buttero?
Gick betydligt snabbare för mig att gå in Buttero än Common Projects. Beror nog främst på att jag har ganska breda fötter där trycket mot tårna var en pina i början på mina CP. Fick grymt skav på hälen från Buttero men nu när de väl är ingångna är de väldigt sköna.

Sneakerstråden!

Jag hade siktat in mig på Adidas Winterhill på Caliroots blckfriday, men min storlek tog tyvärr slut! Andra tips på vintersneakers mottages!

Tillbaka
Topp